Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Referral programma

This site may earn commission on affiliate links.
OK ik ga het toch vragen.. Iemand die James heet is heel lief geweest om mijn referral te gebruiken.. Besteld begin mei, maar nog niet geleverd... Dus de 7500 km SuC zijn nog niet actief.. Is die James toevallig iemand van hier? Als dat zo is, dan hartelijk dank!
 
Ik heb het nog niet kunnen vinden, alvast excuus als ik niet goed gezocht (gevonden;) heb.
Helaas zit ik niet zo ruim in mijn gratis supercharger-kms. Bij aflevering had ik er 1.500 en loopt nu snel terug.
In de tussentijd heeft iemand via mijn referral code een Model 3 besteld, dus blij mee. Deze auto is op 5/7/2019 geleverd kan ik in de Tesla App zien, maar de credits zijn nog steeds niet bijgewerkt. Weet iemand of dit normaal is? Het lang kan dat duren?
Alvast bedankt voor de reactie! En als iemand zich geroepen voelt om met mijn code een auto te bestellen, hoor ik het natuurlijk graag :D
Enjoy your day!
 
Ik heb het nog niet kunnen vinden, alvast excuus als ik niet goed gezocht (gevonden;) heb.
Helaas zit ik niet zo ruim in mijn gratis supercharger-kms. Bij aflevering had ik er 1.500 en loopt nu snel terug.
In de tussentijd heeft iemand via mijn referral code een Model 3 besteld, dus blij mee. Deze auto is op 5/7/2019 geleverd kan ik in de Tesla App zien, maar de credits zijn nog steeds niet bijgewerkt. Weet iemand of dit normaal is? Het lang kan dat duren?
Alvast bedankt voor de reactie! En als iemand zich geroepen voelt om met mijn code een auto te bestellen, hoor ik het natuurlijk graag :D
Enjoy your day!
Dat hoort wel snel te gaan en krijg je (maar dat weet je door je eerste 1500 waarschijnlijk wel) in de app te zien in de lootbox.
 
  • Like
Reactions: MustangMicha