Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Remklauwen van kleur veranderen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik vind het kleuren van remklauwen bij een niet P auto toch een beetje hetzelfde als een GTI plaatje op je standaard Golf..;)
Ben ik wel met je eens. Ik heb daar ook een beetje een broertje dood aan. Toch ga ik het ook doen. Ik haal maandag mijn nieuwe X op, en ik vind het een flinke achteruitgang qua sportieve uitstraling, na mijn huidige S. Die rode remklauwen vind ik hem dan nog wat opleuken. Ik heb me afgevraagd waarom andere velgen wel zou kunnen, maar een andere kleur remklauwen niet. Dus ik ga er gewoon voor.
 
Ben ik wel met je eens. Ik heb daar ook een beetje een broertje dood aan. Toch ga ik het ook doen. Ik haal maandag mijn nieuwe X op, en ik vind het een flinke achteruitgang qua sportieve uitstraling, na mijn huidige S. Die rode remklauwen vind ik hem dan nog wat opleuken. Ik heb me afgevraagd waarom andere velgen wel zou kunnen, maar een andere kleur remklauwen niet. Dus ik ga er gewoon voor.
gewoon doen......je komt met een X niet zo snel in de GTI/ petjes zone....
 
Ik vind het kleuren van remklauwen bij een niet P auto toch een beetje hetzelfde als een GTI plaatje op je standaard Golf..;)
Zo denk ik er ook over.
Monteer dan ineens een setje Brembo's, heb je nog het plezier van de prestaties ook.
Auto van meer dan 100k maar dan de johnny uitgangen met de klauwtjes te schilderen, wat is het volgende, een sticker met een rode P op de achteruito_O
 
Zo denk ik er ook over.
Monteer dan ineens een setje Brembo's, heb je nog het plezier van de prestaties ook.
Auto van meer dan 100k maar dan de johnny uitgangen met de klauwtjes te schilderen, wat is het volgende, een sticker met een rode P op de achteruito_O
Da's nog een idee! ik vind die remklauwen/blokken van mijn (nieuwe) S echt echt slecht. Echt 100.000euro onwaardig. Heb ik bij de testrit helemaal niet op gelet omdat je helemaal in de ban bent van regen waarschijnlijk :)

Ik denk ze ook te laten spuiten in rood. Zal mooi zijn op mijn rode S met zilveren turbines. Heb ook al de brede achterbanden,, enkel nog een spoiler en de kentekens eraf en ik heb mijn ' Tesla would-be-GTI' :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: (Al een geluk dat ik die carbon spoiler maar niks vind.)
 
Da's nog een idee! ik vind die remklauwen/blokken van mijn (nieuwe) S echt echt slecht. Echt 100.000euro onwaardig. Heb ik bij de testrit helemaal niet op gelet omdat je helemaal in de ban bent van regen waarschijnlijk :)

Ik denk ze ook te laten spuiten in rood. Zal mooi zijn op mijn rode S met zilveren turbines. Heb ook al de brede achterbanden,, enkel nog een spoiler en de kentekens eraf en ik heb mijn ' Tesla would-be-GTI' :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: (Al een geluk dat ik die carbon spoiler maar niks vind.)

Maak er een GTE van: Gran Turismo Electrificada ;)
 
De Tesla remmen worden geleverd door ... Brembo.
Dat bedoel ik......ik heb mijn schijven na een paar koude demo sprintjes eens goed krom geremd en zijn (met waarschuwing dat het eenmalig zou zijn) door Tesla onder garantie vervangen.
Bij onze VIP tour in Fremont zag je de rode en zwarte klauwen keurig naast elkaar in de voorraad rekken liggen. Zijn identiek.
 
Last edited:
Zo denk ik er ook over.
Monteer dan ineens een setje Brembo's, heb je nog het plezier van de prestaties ook.
Auto van meer dan 100k maar dan de johnny uitgangen met de klauwtjes te schilderen, wat is het volgende, een sticker met een rode P op de achteruito_O
Volledige quatsch! Je kunt voor eenheidsworst kiezen en niets personaliseren of je auto een persoonlijk tintje meegeven. Wat is daar Johny aan?
Bedrijven als Tesland, Evannex, T sportsline en vele anderen zouden geen bestaansrecht meer hebben als er alleen maar grijze muizen zouden bestaan. Nog los van alle car wrappers , velgenboeren en aanverwanten........
Over smaak valt niet te twisten maar gelijk een stempel "Johny" drukken vind ik wel heel erg simpel en kort door de bocht.
Kom eens kijken bij onze jaarlijkse E Rally. Ik denk dat je daar maar weinig 100% standaard auto's vindt. De E Rally zou zelfs geen bestaansrecht hebben zonder sponsoren die aftermarket mooie spulletjes leveren......