Phil V
Well-Known Member
Gewoon binnenspringen en vragen of ze het nummer opzoeken.Daar kon ik over drie weken pas terecht.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon binnenspringen en vragen of ze het nummer opzoeken.Daar kon ik over drie weken pas terecht.
Nee, voor een vervanging van de ruit bedoelde ik.Gewoon binnenspringen en vragen of ze het nummer opzoeken.
Ik ga hier wel een melding bij de leasingmaatschappij van maken want ik vermoed dat er schade kan optreden?
Tja, geen keuze….vind het ook heel bizar..Wauw. Voor 5 euro stroom erin (25 kWh) is teveel als je voor 1000+ euro omzet hebt? En dan nog kun je het op de rekening zetten.
Hier zou ik dus nooit meer komen.
Update: Mijn voorruit is inmiddels hersteld een weekje geleden. De deur is ook binnen gekomen bij de hersteller. God mag weten wanneer want ik kreeg de indruk dat ze pas eens gingen kijken wat er zoal binnen was gekomen van Tesla, op het moment dat ik belde. Ik vroeg nog even door of het wel een linkervoordeur was, om verrassingen te voorkomen zodra ze gaan repareren op 17 juni. Een weekje voor ik op vakantie ga. Geen zin in verrassingen dus. Maar de verder aardige medewerker had geen zin om mijn 'eerste wereld potentiële problemen angst' weg te nemen door weer naar het magazijn te lopen.Edit: Interne logica van je opmerking schort wat aan: goed nummer, verkeerde levering kan alsnog. Zowel volledig als deel geautomatiseerde fulfilment processen kunnen ondanks correcte input de verkeerde output opleveren.
Tesla after-sales heeft geen goede reputatie, dus ik geef daarom Carglass het voordeel van de twijfel. Dat gezegd hebbende: Carglass gaf aan dat er niet besteld kan worden op basis van het artikelnummer op de huidige ruit, en ook het kenteken en chassisnummer geen uitsluitsel geven. Hoe bestel je dan de correcte ruit? Ik moest foto's maken van het deel rond de camera's, en nu werd na inspectie daarvan geconcludeerd dat de verkeerde ruit was geleverd. Iets met het aantal verwarmingsdraden in dat deel. Het kan zijn dat Carglass de foto's niet goed heeft beoordeeld en de verkeerde ruit heeft besteld (en mij dus heeft voorgelogen), maar het aantal kenmerken dat moet worden opgegeven om de juiste ruit geleverd te krijgen doet mij vermoeden dat het proces aan beide kanten waarschijnlijk zeer foutgevoelig is. Overigens gaf een andere monteur van Carglass aan dat dit bij andere merken ook voorkomt.
En is je batterij ondertussen opgeladen?24/04 bij de carrossier binnengebracht, laatste bericht was dat de stukken er in Juli zouden zijn maar geen garantie.+2 maanden, geweldig….
Ja, ik de monteurs waren gelukkig wel bij de pinken.En is je batterij ondertussen opgeladen?
Normaal moest ik de wagen deze week binnenbrengen voor herstel. Helaas vandaag telefoon dat de nodige onderdelen nog niet geleverd zijn. Nieuwe datum pas eind juli en ook dan zonder garantie dat de onderdelen er wel zullen zijn.View attachment 1042117
Vorige week ook prijs gehad. Stond gewoon geparkeerd en de wagen die uit het vak naast mij reed, heeft dit veroorzaakt. Geen idee hoe de schade zo groot kan zijn van zoiets. Gelukkig hebben ze wel de politie gebeld die mij vervolgens zijn komen zoeken om het papierwerk in orde te brengen.
Dinsdag op bezoek bij de hersteller voor een expertise, we zullen zien. To be continued...
Damn, ik vrees dat ik in hetzelfde schuitje zit.Normaal moest ik de wagen deze week binnenbrengen voor herstel. Helaas vandaag telefoon dat de nodige onderdelen nog niet geleverd zijn. Nieuwe datum pas eind juli en ook dan zonder garantie dat de onderdelen er wel zullen zijn.
Tegen dan zijn we 4 maanden verder na het schadegeval![]()
Een nieuwe Tesla is er sneller dan reparatieDamn, ik vrees dat ik in hetzelfde schuitje zit.
Is dit enkel een Tesla probleem want 4 maanden is nu toch wel erg lang..
Idd, ongelofelijk. Precies of onderdelen enkel op bestelling worden geproduceerd en heel de wereld er nodig heeft.Een nieuwe Tesla is er sneller dan reparatie![]()
En zeggen dat ze Berlijn stilleggen wegens de daling van de verkoop.Idd, ongelofelijk. Precies of onderdelen enkel op bestelling worden geproduceerd en heel de wereld er nodig heeft.
Vreemd, echt vreemd’
Ik wacht nog steeds op een binnen spatbord achter rechts. Auto zit in carrosserie sinds 16 januari...Idd, ongelofelijk. Precies of onderdelen enkel op bestelling worden geproduceerd en heel de wereld er nodig heeft.
Vreemd, echt vreemd’
Welke foutmelding geeft het service menu?Update: Mijn voorruit is inmiddels hersteld een weekje geleden. De deur is ook binnen gekomen bij de hersteller. God mag weten wanneer want ik kreeg de indruk dat ze pas eens gingen kijken wat er zoal binnen was gekomen van Tesla, op het moment dat ik belde. Ik vroeg nog even door of het wel een linkervoordeur was, om verrassingen te voorkomen zodra ze gaan repareren op 17 juni. Een weekje voor ik op vakantie ga. Geen zin in verrassingen dus. Maar de verder aardige medewerker had geen zin om mijn 'eerste wereld potentiële problemen angst' weg te nemen door weer naar het magazijn te lopen.
Een issue opgelost, een nieuw issue erbij! De klimaatcontrole werkt opeens niet meer.. Vind het wat toevallig zo direct na een reparatie, maar daar koop ik niets voor. Het probleem wordt bevestigd door meldingen in zowel het normale als service menu. Snel een melding gedaan in de Tesla app. In Den Haag kon ik pas over drie weken terecht, dus ik dacht ik ga wel langs in Rotterdam over een week! Voor ik op vakantie ga moet dit probleem zijn opgelost namelijk. Even later volgt de bevestiging: u kunt 1 juli langskomen! Pardon!? Dus ik stuur eerst een berichtje. Wil er bovenop zitten dus ik dacht ik bel maar. Gelukkig kon ik op 19 juni ook in Den Haag terecht. Juist, de datum over drie weken dus.. Maar goed, zou op tijd voor vertrek naar mijn vakantieadres moeten zijn mits ze weten wat ze moeten doen. Op basis van de meldingen hadden ze al een onderdeel besteld gelukkig. Leverdatum zou 4 juni zijn. Zeer waarschijnlijk ook de reden dat ik niet eerder in Rotterdam terecht kon. Later op de dag zie ik echter opeens een melding binnenkomen dat mijn afspraak naar 28 juni in Rotterdam is verplaatst! Pardon?! Dus ik weer bellen.. Wat bleek, een andere medewerker was op basis van mijn berichtje aan de slag gegaan zonder zich te bekommeren om alle voorgaande acties. Zucht. Gelukkig kon het weer rechtgezet worden dus nu kan ik op 20 juni langs. Moet alleen even afstemmen met de schadehersteller dat mijn auto dan zeker weten klaar is. En ook al zeggen ze ja, dan is dit uiteraard een risico. En gezien mijn geluk met deze auto zie ik het alweer gebeuren.. Duimen maar.
Ik heb de onderste wel, maar niet de 'mismatch' melding. Heb inmiddels ook al software update(s) gehad, maar probleem is nog niet opgelost.Welke foutmelding geeft het service menu?