Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

sentry mode veel meldingen.

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben niet zo thuis in twitter haha. Hoe doe ik dat precies?
upload_2020-7-16_17-21-7.png


Met de muis naar de timestamp, rechts klikken, link kopieren.
 
er staat een kleine aanhanger op 2 meter van de auto vandaan maar daar staan 2 poppetjes op geschilderd. Het is ver gezocht maar hebben groot het vermoeden dat het daardoor komt. Camera's ook afgeplakt aan die kant en hij stopte met flitsen. Maar goed het is ons probleem dus wij horen het op te lossen. Ook lopen er veel katten buiten die rond de auto lopen.

Misschien i.p.v. de camera's eens die poppetjes afplakken. :D Als er geen beweging in zit zou sentry normaal niet moeten reageren. Als je de auto op diezelfde plek eens andersom parkeert? Heb je dan ook nog zoveel events? Als er veel katten langs lopen daar reageert die ook op ja, alleen kan ik me niet voorstellen dat er echt 300 katten langs komen, of dezelfde kat 300 keer. ;) Maar verder op de beelden dus niets te zien wat beweegt? Kan ook gewoon een struik of een boom zijn die door de wind beweegt ofzo. En met regen is die ook gevoeliger, dan heb ik ook regelmatig wat extra events.
 
Misschien i.p.v. de camera's eens die poppetjes afplakken. :D Als er geen beweging in zit zou sentry normaal niet moeten reageren. Als je de auto op diezelfde plek eens andersom parkeert? Heb je dan ook nog zoveel events? Als er veel katten langs lopen daar reageert die ook op ja, alleen kan ik me niet voorstellen dat er echt 300 katten langs komen, of dezelfde kat 300 keer. ;) Maar verder op de beelden dus niets te zien wat beweegt? Kan ook gewoon een struik of een boom zijn die door de wind beweegt ofzo. En met regen is die ook gevoeliger, dan heb ik ook regelmatig wat extra events.

er loopt inderdaad dezelfde kat rond. Is een zwerfkat maar die krijgt al zeker 6.5 eten van mij haha. Vind het zielig om niet meer te doen.

Hij staat ook onder een boom maar dat staat hij ook op een andere plek dus dat kan het denk ik niet zijn. Je ziet wel dat de car veel schaduw geeft, ook ter hoogte van de camera's dus dat kan het ook zijn. Verder is er niets te zien op de beelden. Als hij voor de deur staat dan springt hij aan en gaat dan weer uit maar springt direct weer aan, dus hij ziet constant gevaar.
 
Vind het wel gek dat jullie lampen steeds knipperen. Onze M3P slaat tig x duizend meldingen op (mss een beetje overdreven ...) maar knippert enkel met de lichten als je er te lang te dichtbij staat.