You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Apart, ik kan vanuit de app wel een mobile service afspraak maken. Afspraken worden altijd in triage gedaan dus als er opvolging is van een vorige afspraak kan er gestuurd worden. Ook worden dringende dingen vervroegd. Dat zijn toch mijn ervaringen via de app, en telefoon/sms van Tesla.Ik moet zelf weer een nieuwe afspraak maken via de Tesla app. Echter is een mobile service afspraak maken is niet mogelijk en moet via de dealer. Hierdoor weer achteraan in de rij en dus weer ruim een week wachten.
Ik heb zelf nog nooit voor mobile service kunnen kiezen. Ligt waarschijnlijk aan het probleem wat je selecteerd. Wel gehad dat een dag later ik door Tesla gebeld werd met de vraag of ik mobile service ook goed vond.Apart, ik kan vanuit de app wel een mobile service afspraak maken. Afspraken worden altijd in triage gedaan dus als er opvolging is van een vorige afspraak kan er gestuurd worden. Ook worden dringende dingen vervroegd. Dat zijn toch mijn ervaringen via de app, en telefoon/sms van Tesla.
Vermoedelijk probleem + locatie. Als ik de stad van het SeC ingaf, kreeg ik altijd de SeC locatie. Gaf ik mijn eigen thuisadres in, kreeg ik altijd Mobile Service. En ook al gehad dat ik Mobile Service boekte, en men dan aangaf dat het niet ter plaatse kon opgelost worden en ik een afspraak moest maken met SeC als locatie.Ik heb zelf nog nooit voor mobile service kunnen kiezen. Ligt waarschijnlijk aan het probleem wat je selecteerd. Wel gehad dat een dag later ik door Tesla gebeld werd met de vraag of ik mobile service ook goed vond.
Als ik de stad van het SeC ingaf, kreeg ik altijd de SeC locatie. Gaf ik mijn eigen thuisadres in, kreeg ik altijd Mobile Service.
Goed punt. Ik heb nogmaals gekeken en het betreft een proforma factuur. Ze willen kosten in rekening brengen voor een deur seal waarvan de monteur zelf direct zei dat die los zat en vervangen most worden. Aangezien de auto nog geen 2 jaar is valt het onder garantie. Daarbij betreft het een lease auto dus dienen ze mij helemaal geen factuur te sturen. Bijzondere gang van zaken dus.Is het wel een factuur, en niet een offerte?
In die offerte staat normaal ook dat de kosten vervallen in geval van garantie.Goed punt. Ik heb nogmaals gekeken en het betreft een proforma factuur. Ze willen kosten in rekening brengen voor een deur seal waarvan de monteur zelf direct zei dat die los zat en vervangen most worden. Aangezien de auto nog geen 2 jaar is valt het onder garantie. Daarbij betreft het een lease auto dus dienen ze mij helemaal geen factuur te sturen. Bijzondere gang van zaken dus.
Helaas staat dat er niet in vermeld. Wel staat er in de app dat vooraf goedkeuren de serviceafspraak soepeler laat verlopenIn die offerte staat normaal ook dat de kosten vervallen in geval van garantie.
Nog een derde keer lezen?
Ik denk dat je best nog een vierde keer herleest. Toevallig vandaag ook een raming gekregen:Helaas staat dat er niet in vermeld. Wel staat er in de app dat vooraf goedkeuren de serviceafspraak soepeler laat verlopen
Ik kan me de gedachtegang voorstellen maar dat is niet het geval. Ik ben een particuliere Tesla rijder en ben geen eigenaar of medewerker van watvoor garage dan ook. Zie ook mijn voorstel bericht in “Even voorstellen”.Vreemd: Paar berichten terug een heel negatief verhaal over Tesla Service Hoofddorp en kort daarna een nieuw account die dit bedrijf de hemel in prijst. Zou mij niks verbazen als de eigenaar of medewerker dit bericht heeft geschreven ;-)
Daarnaast reageert Tesla Service Hoofddorp door te zeggen dat de negatieve ervaring in twijfel moet worden getrokken maar geeft inhoudelijk niet aan waarom. Ik weet niet of ik het juist heb maar dit voelt toch niet helemaal zuiver. Hopelijk heb ik het mis.
Ik heb nog geen ervaringen maar ik heb wel voornemens om de upgrade ook te laten uitvoeren. Ben benieuwd hoe het bevalt, kunt u die ervaring delen na de upgrade?Net een afspraak voor MCU2 upgrade gemaakt. Ik kan geen SeC kiezen, de app boekt automatisch een ranger. Ik weet dat die upgrade niet met een ranger kan.
Iemand ervaring mee?
In dit draadje staan al genoeg ervaringen met de upgrade naar MCU2: MCU2 upgrade mogelijk, maar hoe?Ik heb nog geen ervaringen maar ik heb wel voornemens om de upgrade ook te laten uitvoeren. Ben benieuwd hoe het bevalt, kunt u die ervaring delen na de upgrade?
Thanks voor de link!In dit draadje staan al genoeg ervaringen met de upgrade naar MCU2: MCU2 upgrade mogelijk, maar Thanks voor de link!