Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Service-ervaringen

This site may earn commission on affiliate links.
hebben dat zelf aangeboden idd Zaventem, er zijn blijkbaar schadegevallen geweest aan rentals of zo iets ...

Voorbereiding op Model 3... de sec's worden klaargestoomd en verwachten M3 nog voor eind 2017. Toch maar eerst even zien...

Het feit dat de service ervaring "positief" is zorgt alleen maar dat de kwantiteit aan service ervaring enigszins verteerbaar blijft. Maar als ze verwachten dat een klant daar 2 uur zal wachten op een herstelling die in eerste plaats niet nodig zou mogen zijn dan vrees ik dat ze de bal mis zullen slaan...
 
Voorbereiding op Model 3... de sec's worden klaargestoomd en verwachten M3 nog voor eind 2017. Toch maar eerst even zien...

Het feit dat de service ervaring "positief" is zorgt alleen maar dat de kwantiteit aan service ervaring enigszins verteerbaar blijft. Maar als ze verwachten dat een klant daar 2 uur zal wachten op een herstelling die in eerste plaats niet nodig zou mogen zijn dan vrees ik dat ze de bal mis zullen slaan...

Wat weten we het allemaal alweer goed.
 
Ik ben gisteren terug geweest in Aartselaar voor de windruis, en de afstelling van de ruit werd meteen gedaan, na een half uur en twee koffies kreeg ik de wagen terug en is alle windruis weg.

Ik ben nog vergeten te vragen met welk middel ze de auto's kuisen daar. Want na mijn onderhoudsbeurt en gratis wasbeurt heb ik reeds door vele regen gereden maar hij wordt bijlange niet zo vuil als anders ook al heb ik een dubbele Modesta laag er op zitten. Tenzij de wegen natuurlijk nu properder zijn dan de afgelopen weken.
 
  • Like
Reactions: STLL and HWS
Wat weten we het allemaal alweer goed.

Het zou wel eens kunnen, niet? Dat we "het" weten... het is maar wat mij gezegd wordt door senior service management level op BeLux niveau. Vraag is alleen of zij überhaupt weten wat er te komen staat.
Anyway, het sec is helaas mijn tweede thuis geworden en ik heb vertrouwen in die mensen, hun valt niet veel te verwijten.

Is er ook een thread over "negatieve service ervaring"?
 
Het zou wel eens kunnen, niet? Dat we "het" weten... het is maar wat mij gezegd wordt door senior service management level op BeLux niveau. Vraag is alleen of zij überhaupt weten wat er te komen staat.
Anyway, het sec is helaas mijn tweede thuis geworden en ik heb vertrouwen in die mensen, hun valt niet veel te verwijten.

Is er ook een thread over "negatieve service ervaring"?

Niet te zwaar aan tillen. Bas vertelde niet meer dan dat SeC de wachtruimte aanpast/verbetert etc. omdat het de bedoeling is dat straks werkzaamheden aan de Model 3 zo snel gedaan kunnen worden dat je er op kunt wachten. Naar mijn idee prima.
Daar reageerde ik niet op. Ik reageerde hier op: "Maar als ze verwachten dat een klant daar 2 uur zal wachten op een herstelling die in eerste plaats niet nodig zou mogen zijn dan vrees ik dat ze de bal mis zullen slaan..."
Dat zijn reacties die er het laatste half jaar op het forum ingeslopen zijn en geen doel dienen anders dan, noem maar op.....
 
  • Like
Reactions: Basvdpoel
Zoals eerder gemeld wachtte ik al een tijdje op vervanging van de 12V accu, een onderdeel dat niet op voorraad bleek te zijn.
Om de impasse te doorbreken waarin meer en meer mensen met hetzelfde euvel verkeerden, is er deze week een batch accu's ingevlogen. Normaliter worden deze uiteraard per zeecontainer aangevoerd. Zo kon de accu gisteren vervangen worden. Mooie service.
Omdat de auto toch richting 80K km ging, heb ik ook maar de bijbehorende grote onderhoudsbeurt uit laten voeren. Geen verdere klachten aan de auto, behalve vliegjes/mugjes in het rechter achterlicht. Vast nog uit de tijd dat zich daar vocht ophoopte vanwege de inmiddels vervangen sierstrip. Dit was het euvel:
IMG_0090.JPG

Mijn verwachting was dat dit door demontage, perslucht en/of een stofzuigertje wel op te lossen zou zijn. Wat schetst mijn verbazing? Hebben ze gisteren de hele lichtunit voor garantie vervangen. Heel mooie service.
 
Vandaag mijn S op laten halen voor servicebeurt (120.000 km). Drive unit wordt vervangen onder garantie en andere puntjes onder coulance. Ben hier netjes over geinformeerd en dit weekend de beschikking over een nette Model S P90D. Netjes.
 
  • Like
Reactions: HWS
Waarom zou ik een doosje chocolade mee moeten nemen? Ik laat een twee weken oude rode X P100D met een streepje daar achter voor het oplossen van afleverpunten. Of bedoel je dat ik een doosje chocolade mee moet krijgen van Tesla? :D

De volgende keer dat ik daar ben zal ik chocola in het koelkastje van de wachtruimte achterlaten. Alleen voor TMC leden en Tesla personeel. En dames. En andere aardige mensen.
 
  • Funny
Reactions: HWS