TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Service-ervaringen

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by ebullio, Feb 4, 2016.

  1. Phil_BE

    Phil_BE Active Member

    Joined:
    Aug 14, 2015
    Messages:
    1,144
    Location:
    Strombeek Bever,Belgium
    hebben dat zelf aangeboden idd Zaventem, er zijn blijkbaar schadegevallen geweest aan rentals of zo iets ...
     
  2. Kdmn

    Kdmn Member

    Joined:
    Dec 9, 2015
    Messages:
    360
    Location:
    De Pinte, Belgium
    Voorbereiding op Model 3... de sec's worden klaargestoomd en verwachten M3 nog voor eind 2017. Toch maar eerst even zien...

    Het feit dat de service ervaring "positief" is zorgt alleen maar dat de kwantiteit aan service ervaring enigszins verteerbaar blijft. Maar als ze verwachten dat een klant daar 2 uur zal wachten op een herstelling die in eerste plaats niet nodig zou mogen zijn dan vrees ik dat ze de bal mis zullen slaan...
     
  3. Hans Noordsij

    Hans Noordsij Well-Known Member

    Joined:
    Apr 4, 2014
    Messages:
    8,354
    Location:
    Tilburg, Netherlands
    Wat weten we het allemaal alweer goed.
     
  4. Merijn

    Merijn Active Member

    Joined:
    Jul 10, 2013
    Messages:
    1,782
    Location:
    Den Haag
    ?? o_O
     
  5. Phil_BE

    Phil_BE Active Member

    Joined:
    Aug 14, 2015
    Messages:
    1,144
    Location:
    Strombeek Bever,Belgium
    daar zijn we hier op het forum wel omgekend ;-) nietwaar hans :)
     
  6. Hans Noordsij

    Hans Noordsij Well-Known Member

    Joined:
    Apr 4, 2014
    Messages:
    8,354
    Location:
    Tilburg, Netherlands
    Ja, in beide richtingen.
     
  7. KristofL

    KristofL Member

    Joined:
    Apr 10, 2016
    Messages:
    609
    Location:
    Antwerpen
    Ik ben gisteren terug geweest in Aartselaar voor de windruis, en de afstelling van de ruit werd meteen gedaan, na een half uur en twee koffies kreeg ik de wagen terug en is alle windruis weg.

    Ik ben nog vergeten te vragen met welk middel ze de auto's kuisen daar. Want na mijn onderhoudsbeurt en gratis wasbeurt heb ik reeds door vele regen gereden maar hij wordt bijlange niet zo vuil als anders ook al heb ik een dubbele Modesta laag er op zitten. Tenzij de wegen natuurlijk nu properder zijn dan de afgelopen weken.
     
    • Like x 2
  8. Kdmn

    Kdmn Member

    Joined:
    Dec 9, 2015
    Messages:
    360
    Location:
    De Pinte, Belgium
    Het zou wel eens kunnen, niet? Dat we "het" weten... het is maar wat mij gezegd wordt door senior service management level op BeLux niveau. Vraag is alleen of zij überhaupt weten wat er te komen staat.
    Anyway, het sec is helaas mijn tweede thuis geworden en ik heb vertrouwen in die mensen, hun valt niet veel te verwijten.

    Is er ook een thread over "negatieve service ervaring"?
     
  9. HWS

    HWS Supporting Member

    Joined:
    Mar 16, 2013
    Messages:
    6,989
    Location:
    Zoetermeer, Netherlands
  10. Hans Noordsij

    Hans Noordsij Well-Known Member

    Joined:
    Apr 4, 2014
    Messages:
    8,354
    Location:
    Tilburg, Netherlands
    Niet te zwaar aan tillen. Bas vertelde niet meer dan dat SeC de wachtruimte aanpast/verbetert etc. omdat het de bedoeling is dat straks werkzaamheden aan de Model 3 zo snel gedaan kunnen worden dat je er op kunt wachten. Naar mijn idee prima.
    Daar reageerde ik niet op. Ik reageerde hier op: "Maar als ze verwachten dat een klant daar 2 uur zal wachten op een herstelling die in eerste plaats niet nodig zou mogen zijn dan vrees ik dat ze de bal mis zullen slaan..."
    Dat zijn reacties die er het laatste half jaar op het forum ingeslopen zijn en geen doel dienen anders dan, noem maar op.....
     
    • Like x 1
  11. PaulusdB

    PaulusdB Mayor Gnomus Vintage Limb

    Joined:
    Jul 12, 2013
    Messages:
    5,946
    Location:
    Europe
    Zoals eerder gemeld wachtte ik al een tijdje op vervanging van de 12V accu, een onderdeel dat niet op voorraad bleek te zijn.
    Om de impasse te doorbreken waarin meer en meer mensen met hetzelfde euvel verkeerden, is er deze week een batch accu's ingevlogen. Normaliter worden deze uiteraard per zeecontainer aangevoerd. Zo kon de accu gisteren vervangen worden. Mooie service.
    Omdat de auto toch richting 80K km ging, heb ik ook maar de bijbehorende grote onderhoudsbeurt uit laten voeren. Geen verdere klachten aan de auto, behalve vliegjes/mugjes in het rechter achterlicht. Vast nog uit de tijd dat zich daar vocht ophoopte vanwege de inmiddels vervangen sierstrip. Dit was het euvel:
    IMG_0090.JPG
    Mijn verwachting was dat dit door demontage, perslucht en/of een stofzuigertje wel op te lossen zou zijn. Wat schetst mijn verbazing? Hebben ze gisteren de hele lichtunit voor garantie vervangen. Heel mooie service.
     
    • Like x 3
    • Helpful x 1
  12. BobbyKings

    BobbyKings Blue M3P-FSD

    Joined:
    Oct 1, 2015
    Messages:
    1,859
    Location:
    Voorburg, Netherlands
    Kom ik vrijdag 5 voor 5 zonder afspraak bij SeC Den Haag met tikje in stuur.

    Is dat erg? Nou laat maar even horen. Monteur mee.
    "Oh, OK, nee is niet erg maar we verhelpen het wel. Vuil of zo tussen iets. Vindt u het erg als we het nu meteen even verhelpen?"

    20 minuten later gefixt en weer zorgeloos verder.

    Dank Den Haag!
     
    • Like x 2
    • Love x 2
  13. HWS

    HWS Supporting Member

    Joined:
    Mar 16, 2013
    Messages:
    6,989
    Location:
    Zoetermeer, Netherlands
    Da's. Balen zeg, niet eens een P100D mee:(
     
    • Funny x 2
  14. Billy

    Billy Active Member

    Joined:
    Aug 14, 2013
    Messages:
    1,255
    Location:
    Venlo
    Vandaag mijn S op laten halen voor servicebeurt (120.000 km). Drive unit wordt vervangen onder garantie en andere puntjes onder coulance. Ben hier netjes over geinformeerd en dit weekend de beschikking over een nette Model S P90D. Netjes.
     
    • Like x 1
  15. CJA Hulskamp

    CJA Hulskamp M3 RWD LR B/B

    Joined:
    Jan 30, 2016
    Messages:
    2,732
    Location:
    Westzaan
    Moest me auto vandaag brengen voor euvel van de banden sensor. Ging niet vanzelf en zeker niet de communicatie. Helaas niet de eerste keer, maar hoop dat het morgen toch met een positieve ervaring afloopt.
     
  16. Daniel 74

    Daniel 74 Active Member

    Joined:
    Mar 25, 2013
    Messages:
    1,637
    Location:
    The Netherlands
    Aanstaande vrijdag laat ik de X achter in SC Den Haag voor wat afleverpunten. Ik ben benieuwd of ik een P100D mee krijg. Jammer dat ik sowieso een P100D achterlaat :p
     
  17. BobbyKings

    BobbyKings Blue M3P-FSD

    Joined:
    Oct 1, 2015
    Messages:
    1,859
    Location:
    Voorburg, Netherlands
    Er staan een rode S P100D met streepje eronder. Misschien doosje chocola meenemen?
     
  18. Daniel 74

    Daniel 74 Active Member

    Joined:
    Mar 25, 2013
    Messages:
    1,637
    Location:
    The Netherlands
    Waarom zou ik een doosje chocolade mee moeten nemen? Ik laat een twee weken oude rode X P100D met een streepje daar achter voor het oplossen van afleverpunten. Of bedoel je dat ik een doosje chocolade mee moet krijgen van Tesla? :D
     
  19. BobbyKings

    BobbyKings Blue M3P-FSD

    Joined:
    Oct 1, 2015
    Messages:
    1,859
    Location:
    Voorburg, Netherlands
    De volgende keer dat ik daar ben zal ik chocola in het koelkastje van de wachtruimte achterlaten. Alleen voor TMC leden en Tesla personeel. En dames. En andere aardige mensen.
     
    • Funny x 1
  20. HWS

    HWS Supporting Member

    Joined:
    Mar 16, 2013
    Messages:
    6,989
    Location:
    Zoetermeer, Netherlands
    Kan ik dus ff een proefritje gaan maken:cool:
     

Share This Page

  • About Us

    Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.


    SUPPORT TMC