You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben te netjes voor dit forum.Dat denken meerdere hahaha
Schijnbaar moet dat separaat in alle draadjes ontdekt worden @Mad P***y
Fijn dat er verbetering merkbaar is. Arnhem negeert mijn berichten al 2 weken. Morgen is de afspraak en weet ondertussen nog steeds niet of de onderdelen binnen zijn ... zucht.Waardeloze service?
Woensdagmiddag de auto volgeladen voor een 4 daagse zeiltrip naar Engeland met 4 man. Met alle proviand in de voorbak wilde die bij vertrek niet meer open.
Om 17u Tesla gebeld, vrijwel meteen contact. Tevergeefs geprobeerd via software updates en resets op afstand. Vervolgens stuurden ze een email met instructies voor de noodbediening via een klepje in de bumper, maar helaas lukte dat ook niet. Inmiddels was het 17:45, dus toch maar naar Amsterdam gereden. Daar kwam vrijwel meteen een monteur naar buiten die het ook niet voor elkaar kreeg, de actuator zat muurvast dus de bumper moest er af. Met nog maar een half uur te gaan voor sluitingstijd (19u) zijn ze er, na enig aandringen, toch aan begonnen. Om 19u kwam de monteur melden dat ze het probleem gevonden hadden en een nieuwe actuator gingen monteren.
Om 19:30 waren we weer op weg naar Den Helder...
Waardeloze service?
Woensdagmiddag de auto volgeladen voor een 4 daagse zeiltrip naar Engeland met 4 man. Met alle proviand in de voorbak wilde die bij vertrek niet meer open.
Om 17u Tesla gebeld, vrijwel meteen contact. Tevergeefs geprobeerd via software updates en resets op afstand. Vervolgens stuurden ze een email met instructies voor de noodbediening via een klepje in de bumper, maar helaas lukte dat ook niet. Inmiddels was het 17:45, dus toch maar naar Amsterdam gereden. Daar kwam vrijwel meteen een monteur naar buiten die het ook niet voor elkaar kreeg, de actuator zat muurvast dus de bumper moest er af. Met nog maar een half uur te gaan voor sluitingstijd (19u) zijn ze er, na enig aandringen, toch aan begonnen. Om 19u kwam de monteur melden dat ze het probleem gevonden hadden en een nieuwe actuator gingen monteren.
Om 19:30 waren we weer op weg naar Den Helder...
Zelfde gehad (hing in de 2e vergrendeling, model 3), mobile service heeft het opgelost:
- De 2 torx boutjes van de haak aan de kap losmaken en hij kan open, berg minder werk dan de bumper demonteren (tenzij die dus helemaal dicht blijft).
- Ik gooi dus niks belangrijks meer in de frunk
Gewoon gek dat er niet ergens een touwtje binnen zit.....mechanische nood-ontgrendeling.
Anderzijds, waarom vind jij jezelf duidelijk belangrijker dan je leverancier?Wat mij betreft is de 'service' waarmee Tesla zijn klanten van dienst is gewoon ronduit slecht. Het begint al met de communicatie; Tesla dwingt mij om via de app afspraken in te plannen. Overleg van tevoren is niet mogelijk. Tesla laat de klant dus niet kiezen op welke manier zij wil communiceren, maar vindt zichzelf hier duidelijk belangrijker dan de klant.
Anderzijds, waarom vind jij jezelf duidelijk belangrijker dan je leverancier?
Absoluut serieus.Serieus?
Volgens mij zat de frunk gewoon te vol en kwam de actuator niet door het dode punt heen omdat er teveel spanning op stond.Waardeloze service?
Woensdagmiddag de auto volgeladen voor een 4 daagse zeiltrip naar Engeland met 4 man. Met alle proviand in de voorbak wilde die bij vertrek niet meer open.
Om 17u Tesla gebeld, vrijwel meteen contact. Tevergeefs geprobeerd via software updates en resets op afstand. Vervolgens stuurden ze een email met instructies voor de noodbediening via een klepje in de bumper, maar helaas lukte dat ook niet. Inmiddels was het 17:45, dus toch maar naar Amsterdam gereden. Daar kwam vrijwel meteen een monteur naar buiten die het ook niet voor elkaar kreeg, de actuator zat muurvast dus de bumper moest er af. Met nog maar een half uur te gaan voor sluitingstijd (19u) zijn ze er, na enig aandringen, toch aan begonnen. Om 19u kwam de monteur melden dat ze het probleem gevonden hadden en een nieuwe actuator gingen monteren.
Om 19:30 waren we weer op weg naar Den Helder...
Dan zou de klep toch open moeten gaan als 1 persoon de klep met de handen naar beneden drukt en iemand anders de klep via app/scherm opent? Het is de vraag of dat geprobeerd is. En of dat ook daadwerkelijk de reden is/was.....
Wooter is erg pro Tesla dus zou niet teveel waarde hechten aan die berichten. Zolang mensen het allemaal maar goed vinden hoe ze het aanpakken verandert er niks daar. Ik heb de hoop opgegeven over de Tesla service. Vandaag ook weer naar Arnhem gereden waar de onderdelen helemaal niet besteld waren voor het bekende tril probleem en alle berichten hadden ze “toevallig” niet binnen gekregen. Heeft geen zin om boos te worden, kost energie en er gaat toch niks veranderen. Ik zou zeggen accepteren of verkopen. Ik ben inmiddels al zo’n 15x in 10 maanden tijd bij allerlei Sec’s geweest dus ik kan met een gerust hard zeggen dat het allemaal ruk is.Serieus?
Je moet 15 keer naar een SeC in 10 maand en je klaagt over de service.Ik ben inmiddels al zo’n 15x in 10 maanden tijd bij allerlei Sec’s
We dachten dat we met de eerste Tesla een maandagochtend auto hadden, Zeker het dubbele aan sec bezoek gehad. Na 2 jaar verkocht en gedacht: nu zullen ze het vast wel voor elkaar hebben. Maar helaas, nog steeds niet. We hebben van allerlei auto’s gehad van BMW tot Mercedes en zelfs een keer een Hyundai maar nog nooit zo’n slechte auto (kwa kwalen dan) en service ervaren. Allerlei sec’s omdat soms de ene veel eerder tijd heeft dan de ander of een bepaalde sec kan een probleem wel oplossen met apparatuur terwijl de ander daar weer niet over beschikt. En kwa service denk aan verkeerde banden monteren, werkorders niet afronden (punten vergeten) niet reageren, auto al 2x beschadigd, aflever problematiek, afspraken vaker niet dan wel nakomen en ga zo maar door.Je moet 15 keer naar een SeC in 10 maand en je klaagt over de service.
Ik zou klagen over de wagen. Ofwel
hoe zat dat met je vorige wagens?
- Heb je een maandagwagen
- Ben je te veeleisend voor een Tesla
Waarom allerlei SeCs? Misschien werkt dat tegen je. Bij een en dezelfde SeC had je zeker wat extra goodwill en (h)erkenning gekweekt als ze je er gemiddeld op om de 3 weken zien.