Helaas een teleurstellende service ervaring meegemaakt.
De dag na de levering van mijn m3 een service afspraak gemaakt via de app, eerste mogelijkheid was voor vandaag.
De volgende punten waren besproken.
- Achterlicht schade aan de binnenkant van de unit, melding van gemaakt bij de levering.
- Deur niet goed uitgelijnd, chrome strip loopt niet in lijn, volgende dag pas gezien en gemeld.
- Parkeer sensoren werken niet, volgende dag pas gemeld, via diagnose blijkt er wat stuk te zijn dit onderdeel is besteld.
Vandaag was eindelijk de afspraak (aflevering was 08/11/19)
Netjes op tijd geholpen om 9:20 afspraak stond om 9:30.
Alles doorgenomen, neemt uw plaats meneer in de app kunt zien wanneer we ongeveer klaar zijn.
De app gaf 11:30 aan, uiteindelijk was dit 12:15.
- Achterlicht
- Chrome strip
- Parkeer sensoren
Weer terug naar binnen, aansluiten in de rij, uiteindelijk weer aan de beurt om 13:00, we nemen de auto weer mee naar binnen meneer.
Neemt uw plaats en het wachten begint opnieuw.
Om 15:00 maar eens vragen naar de status, we gaan kijken meneer, wacht, wacht en nog eens wacht maar om 16:00 staat de auto dan opeens klaar, medewerker komt met de status sorry meneer het onderdeel dat vervangen moest worden is niet in de juiste kleur gespoten
, we gaan een nieuwe bestellen en houden u op de hoogte.
Zucht, iets met vrijdag de 13e...