You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb je post gevonden.
Even melden bij @wooter, die kan zaken direct bij Tesla oplossen voor je.
Zo een reacties geven jullie misschien een goed gevoel, maar zijn absoluut zinloos.Ja mits je bewijs aan wooter aanlevert dat je problemen hebt (want anders ben je een leugenaar), zal hij het wel voor je regelen. Elon en hij zijn erg close. Iedereen bij Tesla kent Wooter en Elon heeft hem in de speeddial op zijn telefoon, dus, dan komt het helemaal goed.
Zo een reacties geven jullie misschien een goed gevoel, maar zijn absoluut zinloos.
Mijn ervaringen met SeC Aartselaar en Hasselt zijn goed, en zelfs SeC Zaventem gaat above and beyond voor die ene keer dat ik met 1% acculading daar gestrand was. Maar dat wil niet zeggen dat ik met één veeg de agenda van Aartselaar kan leegmaken zodat een bepaalde klant voorrang krijgt, hoe jammer ook de situatie.
Was het niet Mohammed? Is nogal een verschil...Nu Mozes de berg niet meer kan bereiken, komt de berg naar Mozes.
Maak kennis met Mobile Service in Edegem
Ze geven prioriteit aan klanten wiens afspraak al gemaakt is. Jouw voorrang geven betekent dat een andere Tesla klant langer moet wachten op zijn oplossing. Dan kan die andere Tesla klant hier ook komen klagen over gebrekkige service.Hey Wouter,
Thanks voor de info, maar als nieuwe klant verwacht ik evenveel service als een andere klant, of het nu billable is of niet...
Het is een nieuwe wagen van 8 weken, waarvan al 2 weken onbruikbaar omdat ze niet echt weten wat er scheelt of omdat ze prioriteit geven aan billable klanten. Moest ik zo mijne business runnen zal het snel gedaan zijn.
Het zal gewoon afwachten zijn...
Twas dus ‘Mo’. Ik ben multicultureel.Was het niet Mohammed? Is nogal een verschil...
Mits jouw auto nog geen 4 jaar oud is of minder dan 80.000 km heeft gereden, zijn vrijwel alle zaken onder garantie te herstellen.ik heb woensdag een afspraak bij tesla service maar zou graag paar adviezen van mede-forum lezers
(Sinds ik een echte totaal noob van auto's en verzekeringen ben)
Mijn extended warranty vervalt en ik had eigelijk al die jaren maar 1 mankement via garantie hersteld.
Maar ik dacht om voordat m'n garantie verloopt nog eventjes zien of ik paar mankementen kan herstellen via de extend warranty...vandaar wat advies of die mankementen onder "garantie" zou vallen.
Van verzekering moet ik eerst een uitgebreid offerte aanvragen van tesla voordat ze beslissen maar de diagnose alleen is al rond €800. "in bijlage heb ik de offerte bijgezet incl prijs"
Dus vroeg ik me af of er bepaalde diagnose kan schrappen?
(Diegene die ik toch zelf moet betalen ipv verzekeraar)
Nummers komen overeen met de geschatte diagnose prijs die ik ontvang behalve bij nummer 2 had ze 2 mankementen in 1 gemaakt. Vandaar 2.1 & 2.2 nummering.
1) Bij rijden vanaf +70km onstaat er een rare geluid "wuuwuu" achtig...alsof ik hele tijd naast een vrachtwagen staat te rijden
-Aandrijfassen?
2.1) Bij elke linkerbocht die ik neem op kasseien ('t is Belgische wegen he...) rammelt 't voorkant en bij parkeren kraakt het voorkant bij elke draai aan 't stuur (Alsof het elke moment kan breken)
- Stabilisatorstangen?
2.2) Een pop/click geluid bij drukken van de E-pedal na regen remmen en soms bij wissellen van R&D versnellingen.
-Half schaft?
3) Hoge snert geluid bij autosnelweg + water sijpelt binnen tijdens regen
Ramen hercalibreren (Driehoek)?
4) De luidsprekers aan koffer zit "los"? en maken geen geluid meer. Of maken de trunk luidsprekers enkel de parkeersensoren geluid en geen "muziek"?
5) Stuurwiel staat schuin en leunt naar rechts tijdens rechtrijden. (niet centraal)
Ik had al 2 keer laten uitlijnen (banden wisselen) maar stuur staat schuin...
Sorry voor 't onduidelijke post maar kan wel wat hulp gebruiken
(ik heb al contact met 1 behulpzame forumlid maar zou graag andere meningen ook eens weten)
Hallo Wim, de tesla is al bijna 5 jaar en bijna 200.000kmMits jouw auto nog geen 4 jaar oud is of minder dan 80.000 km heeft gereden, zijn vrijwel alle zaken onder garantie te herstellen.
Tesla offreert je die bedragen, maar zal dit bij garantie niet in rekening brengen.
Hey Wouter,
Thanks voor de info, maar als nieuwe klant verwacht ik evenveel service als een andere klant, of het nu billable is of niet...
Het is een nieuwe wagen van 8 weken, waarvan al 2 weken onbruikbaar omdat ze niet echt weten wat er scheelt of omdat ze prioriteit geven aan billable klanten. Moest ik zo mijne business runnen zal het snel gedaan zijn.
Het zal gewoon afwachten zijn...
Wat mij opvalt de keren dat ik in SeC Hasselt in een kamertje zit te werken, is dat de geplande werken altijd veel sneller klaar zijn dan beloofd. Een werkje van 2 uur kost ze 45 minuten, een werkje van 4 uur kost ze 2 uren. Wel prettig zo, maar heel opvallend.Zelfs geplande reparatie duren vaak veel langer dan dat ik zelf of Tesla verwacht.
Ik denk dat ze bij Tesla training krijgen om slecht nieuws erger aan te kondigen dan het in werkelijkheid is. Ooit werd bij mij aangekondigd dat de herstelling van mijn panne in Engeland 5000£ ging kosten. Uiteindelijk kreeg ik een detailofferte van 2300£. Ook al is dat nog veel geld. Je bent dan al heel gelukkig dat het ‘maar’ zo veel is.Wat mij opvalt de keren dat ik in SeC Hasselt in een kamertje zit te werken, is dat de geplande werken altijd veel sneller klaar zijn dan beloofd. Een werkje van 2 uur kost ze 45 minuten, een werkje van 4 uur kost ze 2 uren. Wel prettig zo, maar heel opvallend.
.......Hoe kom ik aan de nieuwe bouten als contact met tesla niet mogelijk is?