Ik baal enorm van mijn gele-randen scherm. En iedereen lijkt laconiek te doen over dit probleem.
Contact met Tesla is vrijwel onmogelijk voor mij, maar ik lees hier over mail contact en sms. Kunnen wij die informatie niet delen?
Op dit moment staat er in mijn app een service afspraak voor mijn dakraam. Het is niet mogelijk om een nieuwe daarbij te maken voor het scherm. Je mag maar 1 probleem aanmelden. Meerdere problemen in 1 service afspraak helpt niet, omdat als er 1 probleem opgelost is en de rest op zich laat wachten wordt de afspraak afgerond en verdwijnt het in het niets.
Concreet:
- Op welk SMS-nummer kunnen we vragen stellen?
- Doet e-mail het dan nog?!? Welk e-mail adres?
En als laatst kunnen we niet wat stelliger gezamenlijk zijn wat betreft de gele-randen scherm? Er zijn mensen die hier nu een jaar mee rijden. En wel laten ons gewoon afschepen met we zijn er druk mee bezig. Tot aan nu het is een cosmetisch probleem dus we zijn niet verplicht het te repareren. Elon heeft een hekel aan negatieve pers of zelfs een rechtszaak? Een advocaat die het een prestige zaak vindt?
Gister zei de ranger dat ze de schermen bij de sec’s gaan behandelen met een speciale apparaat. Behandeling duurt 2-3 uur en per sec komt 1 apparaat te staan. Ze kunnen dus ongeveer 4-5 auto’s per dag doen. Ik weet niet hoe lang geleden jij het probleem hebt gemeld met de gele randen, maar sommige wachten al meer dan 2 jaar en zullen waarschijnlijk eerder een afspraak krijgen voor de oplossing.