cousin_IT
Face provided by boredhumans.com
Het herstel van mijn laadpoort is uit de hand gelopen. Bij binnenkomst werd de reparatietijd van 1,5 uur verlengd naar 3,75 uur zonder toelichting en toen ik iemand vroeg of-ie bijna klaar was kreeg ik te horen dat er een firmware nodig was en dat-ie nog lang niet klaar was maar dat dat heel belangrijk was. Ik zei dat ze dat hadden moeten overleggen want ik moest mijn dochter ophalen waarop de reactie doodleuk was “ja meneer het is maar een indicatietijd, kunnen wij niks aan doen”. Toen gevraagd om een leenauto en het antwoord was direct nee. Ik ben zelden zo boos geworden (en werd daarop aangesproken met de opmerking “meneer dit is geen goed gedrag” wat echt niet hielp). Ineens was er wel een leenauto beschikbaar, kon ik gelukkig mijn dochter wel ophalen maar was mijn dag en humeur om zeep.
En de firmware? Nog steeds op 2023.38.6. Bah bah. Betreft SC Eindhoven. Was de laatste keer daar. En die onpersoonlijke behandeling (alles zonder medewerker, als je iemand wil spreken moet je een verzoek indienen op een iPad) vind ik ondoordacht en klantonvriendelijk. Goedkoper is het er niet van geworden iig.
En de firmware? Nog steeds op 2023.38.6. Bah bah. Betreft SC Eindhoven. Was de laatste keer daar. En die onpersoonlijke behandeling (alles zonder medewerker, als je iemand wil spreken moet je een verzoek indienen op een iPad) vind ik ondoordacht en klantonvriendelijk. Goedkoper is het er niet van geworden iig.