Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Smart Summon

This site may earn commission on affiliate links.

ramonneke

Active Member
Moderator
Apr 26, 2018
4,915
3,605
Rotterdam
Vanavond maar eens weer Smart Summon uitgeprobeerd. Droog, goed zicht en nog licht.

De auto rijd heel onnatuurlijk uit het vak met een extra steek. Stuur draaien bij stilstaan (net als Autopark) en stopt. Ja, het werkte maar echt op een manier dat zelfs op een parkeerplaats niet gebruikt moet worden. Ik merkte geen verschil met hoe het was toen het beschikbaar kwam.

Ook nog steeds dezelfde 20 meter beperking waarbij de auto de ankers uitgooit om direct stil te staan.

Terecht die 20 meter limitatie want het is gewoon alpha software. Niet eens het woordje beta waardig.

HW3
 
  • Helpful
  • Informative
Reactions: Karel and fabian
Smart Summon gebruik ik alleen om de auto uit de garage te rijden als ik iets (groots) nodig heb wat er achter staat. Of als ik de auto wil wassen. Werkt wel goed en vooral fijn als ik een vieze broek oid aan heb.

Laatst alleen een gillende buurvrouw. Zag mij niet staan maar wel een lege auto naar buiten rollen. :eek:

Autopark en Smart Summon hebben voor mij verder niet veel toegevoegde waarde -> FSD om andere reden aangeschaft :)
 
Smart Summon gebruik ik alleen om de auto uit de garage te rijden als ik iets (groots) nodig heb wat er achter staat.

Ik neem aan dat je summon bedoelt? Want Smart Summon is geofenced op enkel parkeerplaatsen.

Autopark en Smart Summon hebben voor mij verder niet veel toegevoegde waarde -> FSD om andere reden aangeschaft :)

Het was een test om te kijken of het nu bruikbaar is. Ik zou het vaak gebruiken als het goed zo werken
 
Zojuist ook Smart Summon uitgeprobeerd op een groot grasveld op de camping :D
Inderdaad heel onnatuurlijk en lijkt in sommige opzichten wel op hoe sommige vrouwen (no offence) een auto proberen in te parkeren. Na 5 minuten proberen de moed maar opgegeven en de auto weer zelf teruggereden naar zijn plek, helaas.

Overigens zit ik nog op HW2.5 maar ik verwacht niet dat de extra rekenkracht van HW3.0 wordt aangesproken op dit stukje Smart Summon, en zal dus ook niet snel verschil verwachten tussen HW2.5 en HW3.0, maar dat kan ik mis hebben natuurlijk.
 
Zojuist ook Smart Summon uitgeprobeerd op een groot grasveld op de camping :D
Inderdaad heel onnatuurlijk en lijkt in sommige opzichten wel op hoe sommige vrouwen (no offence) een auto proberen in te parkeren. Na 5 minuten proberen de moed maar opgegeven en de auto weer zelf teruggereden naar zijn plek, helaas.

Overigens zit ik nog op HW2.5 maar ik verwacht niet dat de extra rekenkracht van HW3.0 wordt aangesproken op dit stukje Smart Summon, en zal dus ook niet snel verschil verwachten tussen HW2.5 en HW3.0, maar dat kan ik mis hebben natuurlijk.

Toen Smart Summon uitkwam had ik nog HW2.5 dacht ik en ik merk geen verschil in gedrag.