Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Heb je wel een immediate upload van de sentry beelden? Bij brand is er weinig terug te zien.

...en nee, geen idee hoe dat zou moeten.

Heb ik inderdaad. Near realtime (auto schrijft 1x per minuut file). Wordt met wifi meteen op nas gezet. Onderweg via 4g openvpn tunnel alleen jpg snapshots iedere minuut ;)

maar dus niet als sentry uitstaat;-/
 
Alarm is vanavond al 4x afgegaan o_O
Jullie ook last van met het vuurwerk?
Ik was net je post aan het lezen.....en ja hoor bij mij gebeurt het op dat moment. Ik laat het autoalarm aanstaan. Dan willen de buren volgend jaar geen vuurwerk meer afsteken. Ze gingen nu al een paar honderd meter verder staan. Ook een oplossing toch?
 
Last edited:
  • Funny
Reactions: sjaakmaarsen
Nog even iets. Vandaag voor het eerst gehad dat de auto geheel uit zichzelf vol in de remmen ging en abrupt stopte zonder waarschuwing. Ik reed al langzaam omdat ik in de Chinese wijk van Den Haag reed, het daar vanmiddag druk was en mensen voor de auto overstaken. Maar de auto deed het precies op een moment dat er niemand overstak of in de buurt van de auto was. Ikzelf werd door de actie naar voren geslingerd, maar de gordels werkten niet echt super. Ik schrok mij rot. Maar vond het heel slecht van Tesla. Ik ga dit melden. Want ook was AP of een beveiligingsmarge niet ingesteld / geactiveerd. Dus rekende ik er ook niet op. En gelukkig was de passagier al eerder uitgestapt, anders had ik ook een negative PAF gekregen; om letterlijk niets......Kan deze actie komen door .5?
 
Geen idee of het komt omdat ik Frankrijk ben maar sinds vanochtend doet “smart” summon ineens iets. Het is nog altijd te belachelijk voor woorden voor een optie van 10000 euro maar hij stuurde iets bij en deed daadwerkelijk wat! Zou het een regel zijn die sinds 1 januari van kracht is of komt het simpelweg omdat ik in het buitenland ben?
 
Geen idee of het komt omdat ik Frankrijk ben maar sinds vanochtend doet “smart” summon ineens iets. Het is nog altijd te belachelijk voor woorden voor een optie van 10000 euro maar hij stuurde iets bij en deed daadwerkelijk wat! Zou het een regel zijn die sinds 1 januari van kracht is of komt het simpelweg omdat ik in het buitenland ben?
€10.000? Waar heb je dat gekocht? :eek:
 
Geen idee of het komt omdat ik Frankrijk ben maar sinds vanochtend doet “smart” summon ineens iets. Het is nog altijd te belachelijk voor woorden voor een optie van 10000 euro maar hij stuurde iets bij en deed daadwerkelijk wat! Zou het een regel zijn die sinds 1 januari van kracht is of komt het simpelweg omdat ik in het buitenland ben?

Smart summon werkt ook in Nederland inmiddels. Nou ja, werkt. De functie is door de EU zodanig beperkt dat hij net zo goed niet had kunnen toegevoegd worden. Compleet waardeloos en het toont eens temeer aan dat in de EU we de boot volledig gaan missen met automatisering (want het is niet alleen FSD waar de EU bewust kiest voor mijlenver achterlopen).

FSD kost overigens slechts 6.400 euro. Veel te veel voor het slappe aftreksel wat je in de EU kan krijgen, maar significant minder dan 10.000 euro.
 
Aha 3,2k voor iets dat er nu standaard op zit is voor mij gelijk aan 8,5k voor enkel summon (over de waarde van AP zijn de meningen overigens ook verdeeld, ik gebruik het vaker niet dan wel) :).
Maar; ik zat er 1,5k naast, vergeef mij. Blijft een belachelijk dure en waardeloze feature voor veel te veel centjes.
 
Aha 3,2k voor iets dat er nu standaard op zit is voor mij gelijk aan 8,5k voor enkel summon (over de waarde van AP zijn de meningen overigens ook verdeeld, ik gebruik het vaker niet dan wel) :).
Maar; ik zat er 1,5k naast, vergeef mij. Blijft een belachelijk dure en waardeloze feature voor veel te veel centjes.

Dat het er nu standaard op zit is niet zo relevant. Prijzen en opties veranderen.
 
Dat het er nu standaard op zit is niet zo relevant. Prijzen en opties veranderen.

Relevant voor de koper (ik zei de gek) is het wel zeker; ik zag nog voor mijn levering de prijzen inzakken. Uiteraard kon je dit herstellen mits je elke seconde proactief bezig was met de bestelling van je auto maar sommige mensen hebben ook andere dingen aan het hoofd.

Maar als je je niet genaaid voelt door het dynamische prijsbeleid van tesla dan is dat super fijn toch? Good for you :). Nu back on topic want het ging om software en die is verschrikkelijk.