Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Dat lijkt me geen goede versienummer. Het is iets als 2019.xx.yy.z

Als je al maanden geen updates ontvangt, dan is er wat aan de hand. Ik had hetzelfde. Pas bij diverse malen te pushen, ging het bij 32.x pas automatisch.
Klopt, ik bedoel 2019.27.103. Heb m nog niet zo lang, maar vind het wel tijd worden ;) ik snap Tesla dat ze de allernieuwste versie niet naar iedereen uitrollen maar ben wat ongeduldig haha
 
Kreeg via LTE de melding van een up
Heb nu de melding dat er een software-update klaar staat en dat ik met WIFI moet verbinden om te downloaden
Op zowel Android als iOS staan geen versienummer.
Denk dat versienummer pas getoond gaat worden als de wifi is verbonden en de download gaat starten

Van 2019.36.2.1 naar 2019.36.2.4 gegaan. Geen nieuwe release notes bij deze versie, toch?

Ik was 1 van de eerste in NL die overging naar 2019.36.1, blijkbaar zijn in het verleden behaalde resultaten geen garanties voor de toekomst :)
 
Het is mij nu al 2 software updates (2019.36.2.2 op 30/11 en 2019.36.2.4 per vandaag) opgevallen dat ik geen enkele notificatie krijg in de App over een nieuwe software versie, maar op het moment dat ik in de auto vervolgens naar de menu-optie 'software' ga, en zie dat ie +/- 30 seconden ofzo aangeeft 'checking for new software....' dan is er 'spontaan' een update beschikbaar. Is dit herkenbaar bij anderen?
 
  • Like
Reactions: Rdam5314
Het is mij nu al 2 software updates (2019.36.2.2 op 30/11 en 2019.36.2.4 per vandaag) opgevallen dat ik geen enkele notificatie krijg in de App over een nieuwe software versie, maar op het moment dat ik in de auto vervolgens naar de menu-optie 'software' ga, en zie dat ie +/- 30 seconden ofzo aangeeft 'checking for new software....' dan is er 'spontaan' een update beschikbaar. Is dit herkenbaar bij anderen?
bij mij ook idd
 
Het is mij nu al 2 software updates (2019.36.2.2 op 30/11 en 2019.36.2.4 per vandaag) opgevallen dat ik geen enkele notificatie krijg in de App over een nieuwe software versie, maar op het moment dat ik in de auto vervolgens naar de menu-optie 'software' ga, en zie dat ie +/- 30 seconden ofzo aangeeft 'checking for new software....' dan is er 'spontaan' een update beschikbaar. Is dit herkenbaar bij anderen?
Ik heb de indruk dat als je dat doet en er is een software update beschikbaar, dat je hem dan kan installeren, dat heb ik ook eerder gedaan, maar als je dat niet doet dat dan na enkele dagen, of een week of zo, alsnog in de mail of in de app wordt aangekondigd dat er een nieuwe update beschikbaar is.....
 
Valt de update 2019.36.2.4 onder 10?

zo ja dan heb ik een vraag.
Zo niet kan iemand mij verwijzen naar de juiste pagina?

Mijn vraag:

Update staat klaar. Auto verbonden met wifi.

Bericht bij software update:

"Maak verbinding met wifi om te downloaden."

Wat ik ook probeer. Soft reset of hard reset. Verbinding LIJKT niet te lukken, want de update wordt niet gedownload.

Heeft iemand een idee om het op te lossen of heeft iemand hetzelfde probleem?
 
Is er een andere manier om de release noties te bekijken dan op het scherm in de auto?
Regelmatig is vrouwlief al weg met auto voordat ik het heb kunnen bekijken. Als ik het vraag aan haar, dan krijg ik standaard hetzelfde antwoord, ‘dat weet ik toch niet, ik klik dat scherm meteen weg....’.
 
Valt de update 2019.36.2.4 onder 10?

zo ja dan heb ik een vraag.
Zo niet kan iemand mij verwijzen naar de juiste pagina?

Mijn vraag:

Update staat klaar. Auto verbonden met wifi.

Bericht bij software update:

"Maak verbinding met wifi om te downloaden."

Wat ik ook probeer. Soft reset of hard reset. Verbinding LIJKT niet te lukken, want de update wordt niet gedownload.

Heeft iemand een idee om het op te lossen of heeft iemand hetzelfde probleem?
Ik heb samen met mijn provider vanochtend proberen op te lossen. Lukte niet. Morgen ga ik naar Tesla Den Haag.