Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.40.x

This site may earn commission on affiliate links.
33381FA8-AEDF-4592-AC23-473979B3E9F8.jpeg


Mijn firmware is nog altijd 2020.36.3 zou dat kunnen komen omdat de wagen niet afgemeld geraakt bij tesla Hasselt, na upgrade van 2.0 naar 3.0 ?
 
View attachment 600963

Mijn firmware is nog altijd 2020.36.3 zou dat kunnen komen omdat de wagen niet afgemeld geraakt bij tesla Hasselt, na upgrade van 2.0 naar 3.0 ?
In principe zorgt dit er niet voor dat de auto geen updates meer ontvangt. Wel zorgt dit ervoor dat je geen nieuwe serviceafspraak meer in kunt plannen via de app. Ik heb dit ook gehad, en ben toen langs Service Center Tilburg gereden om dit op te lossen.
 
Wat ik wel niet goed begrijp, is dat men eerst uitrolt naar mensen die voorzichtig rijden.....zou het niet beter andersom zijn :rolleyes: .... ik hoop dat af en toe een sprintje trekken niet wordt aanzien als onveilig anders gaat het bij mij nog wel een tijdje duren....foei Elon, maak nu eens wat saaiere auto’s

ps:steeds veilig, voordat men de schandpaal boven haalt
 
Wat ik wel niet goed begrijp, is dat men eerst uitrolt naar mensen die voorzichtig rijden.....zou het niet beter andersom zijn :rolleyes: .... ik hoop dat af en toe een sprintje trekken niet wordt aanzien als onveilig anders gaat het bij mij nog wel een tijdje duren...
Het slaat op het type van chauffeurs dat men voor de beta testen in de VS wil. Als je aantoonbaar zelden op FSD rijdt, of vaak onoplettend in je auto zit, ben je niet de perfecte chauffeur omdat je ofwel niets gaat testen, ofwel onoplettend gaat zijn terwijl FSD in beta nog fouten kan maken.

Sowieso zal het sprintje trekken niet in FSD mogelijk zijn. FSD zal zich zoveel mogelijk in lijn willen houden met de verkeerswetgeving, het andere verkeer, voorspelbare acceleratie en een beperken van het verbruik.
 
  • Like
Reactions: JanG007
Hoe zou het straks werken als je geen FSD hebt?

Zoals het altijd al heeft gewerkt. Geo blocked feature toggles en rule sets. Wij krijgen hier straks dezelfde versie uitgerold als in de US maar met FSD early beta uitgeschakeld. Ook de mensen die wel FSD hebben want de regelgeving staat dit niet toe.

Waar ik nieuwsgierig naar ben is of de mensen die nu in de US die early beta hebben nu ook een verbeterde smart summon hebben.
 
Zoals het altijd al heeft gewerkt. Geo blocked feature toggles en rule sets. Wij krijgen hier straks dezelfde versie uitgerold als in de US maar met FSD early beta uitgeschakeld. Ook de mensen die wel FSD hebben want de regelgeving staat dit niet toe.

Waar ik nieuwsgierig naar ben is of de mensen die nu in de US die early beta hebben nu ook een verbeterde smart summon hebben.
Zie hier: