Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.48.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Wat een onaardige opmerking, zeker voor een moderator. Als iemand zegt dat hij de update een tegenvaller vindt is dat een mening, niet een aanval op Tesla en aandeelhouders. De update is enorm gehyped door Elon en dus (weer) half af. Dus mag iemand terecht het een teleurstelling vinden.
Tip: dit forum heeft de optie om reacties van bepaalde forum leden initieel onzichtbaar te maken. Dat leest onderwerpen een stuk fijner door en scheelt wat ergenissen.
 
De eerste installaties komen in Europa binnen!
Screenshot_20201226-231210_Firefox.jpg
 
  • Disagree
Reactions: T.blomer
Wel de zaken gescheiden houden. Wooter heeft vaak een pro-Tesla mening, waar ik het niet altijd eens mee ben. MAAR... zijn moderaties zijn netjes en staan los van zijn mening. Dus het is zoals Wooter zegt: hij mag ook een mening hebben. Zodra de moderaties verkeerd gaan, dan pas dit soort opmerkingen. Dank je.

Een moderator zou echter hier inspringen en zeggen dat persoonlijke aanvallen niet kunnen. Beetje lastig nu. :)

Dus de discussie was: hoe zouden we netjes kunnen reageren/ventileren op een verlate oplevering?
Ik geef u deels gelijk. Een moderator zou wat mij betreft neutraal moeten zijn en zich op de achtergrond houden. Als je je wil mengen in alle discussies dan ben je beter geen moderator. Persoonlijk heb ik niets tegen Wooter, hij komt open en bloot uit voor wat hij staat en dat respecteer ik wel zeker omdat het steeds onderbouwd is. Hij is hier niet de enige moderator die eens uit de bocht gaat maar dat is hier een beetje eigen aan het Nederlandse gedeelte van het forum. Ik spendeer dubbel zoveel tijd op het Amerikaanse gedeelte en zou niet weten wie daar moderator is en zo hoort het. Ik zou het in ieder geval niet willen doen.
 
.... I have the Unwrapping Present screen up, and Cream "Sunshine of your Love" is playing in the X...

"I've been waiting so long... to be where I'm going... in the sunshine of your looooooove..."

Can't believe I'm in the first few thousands on the Model X to install 2020.48.26...
Must be rolling out wide. Teslafi.com is stalling ;- )

-TechVP