Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2022.12.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kreeg deze update een paar dagen geleden gepushed maar werd tijdens de download halverwege afgebroken, sindsdien is de update niet meer beschikbaar ook niet na een mcu reset. Iemand een idee of wordt dat een service request? (Wil best wachten tot de volgende update maar hoe weet ik dat het niet helemaal is vastgelopen en dat ik nooit meer een update krijg?..)
 
Ik kreeg deze update een paar dagen geleden gepushed maar werd tijdens de download halverwege afgebroken, sindsdien is de update niet meer beschikbaar ook niet na een mcu reset. Iemand een idee of wordt dat een service request? (Wil best wachten tot de volgende update maar hoe weet ik dat het niet helemaal is vastgelopen en dat ik nooit meer een update krijg?..)
Had ik laatst ook toen wij weg warennen de auto bij Schiphol stond, maar na een paar dagen thuis alsnog binnengekregen.
 
  • Informative
Reactions: Dannietjoh
Ik kreeg deze update een paar dagen geleden gepushed maar werd tijdens de download halverwege afgebroken, sindsdien is de update niet meer beschikbaar ook niet na een mcu reset. Iemand een idee of wordt dat een service request? (Wil best wachten tot de volgende update maar hoe weet ik dat het niet helemaal is vastgelopen en dat ik nooit meer een update krijg?..)
Dit gebeurt volgens mij als je aan het downloaden bent op het moment dat de update wordt teruggetrokken. Ik zou gewoon wachten tot de volgende tussenversie doorkomt. Tenzij je bij het menu software in de auto een afgebroken update ziet. In mijn geval kreeg ik dan ook een hoop foutmeldingen tijdens het rijden (geen AP beschikbaar,...).
 
  • Like
Reactions: Dannietjoh
Dit gebeurt volgens mij als je aan het downloaden bent op het moment dat de update wordt teruggetrokken. Ik zou gewoon wachten tot de volgende tussenversie doorkomt. Tenzij je bij het menu software in de auto een afgebroken update ziet. In mijn geval kreeg ik dan ook een hoop foutmeldingen tijdens het rijden (geen AP beschikbaar,...).
Er is geen enkel spoor van de update meer te bekennen, alsof er nooit iets gebeurd is 🤨 gewoon maar afwachten dus.
 
DE4462ED-4A0D-48A7-ADE0-73C4C61DAAAA_1_105_c.jpeg


D1BE31E1-72A9-465A-927B-CFEBBB7F77B1_1_105_c.jpeg


314BDC12-42E5-46F0-9430-DE24E53EE35E_1_101_o.jpeg
 
  • Like
Reactions: Enzo63 and Niek
Ik zou graag een knopje zoals verwarming/volume voor rijhoogte (^omhoog, stand, v omlaag) zien. Dat is toch een setting die zodra nodig niet handig 3 taps diep zit
En knopje om chill aan an uit te zetten. In België hebben ze nog niet overal door dat als je met 2 rijstroken op een rotonde aan komt er ook 2 rijstroken moeten zijn om de rotonde te verlaten omdat je anders de bottleneck op de rotonde zelf krijgt.
Ik zet dan ‘Chill’ uit, neem de tweede rijstrook en ben dan na het synchroon vertrekken, als eerste aan de uitgang.
 
  • Like
Reactions: Dannietjoh