You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nee, de extra knopjes
Ik zou graag een knopje zoals verwarming/volume voor rijhoogte (^omhoog, stand, v omlaag) zien. Dat is toch een setting die zodra nodig niet handig 3 taps diep zit
Chill mode is de meest onnuttige mode op een Tesla.
Gelukkig is de chill er gekomen. Ik zou niet meer in leven zijn denk ik.Gewoon nooit in chill mode rijden, is het meest nuttige.
Chill mode is voor Tesla eigenaars die hun rechtervoet niet kunnen beheersen.Chill mode is de meest onnuttige mode op een Tesla.
Chill mode is vooral fijn in de files wanneer AP aan staat. Accelereert veel relaxter dan in de standaard mode. En het heeft dan niet met de afstand instelling te maken. Heeft dus niets met rechtervoet te maken.Chill mode is voor Tesla eigenaars die hun rechtervoet niet kunnen beheersen.
Het geeft alleen maar aan dat je je auto niet weet te beheersen. Ik rij nooit op chill en ik rij gewoon net zo snel weg als de rest van het verkeer.Standaard is het meest onnuttige. Ik rij ALTIJD op chill... ik trek voorzichtig op en ben nog in 9 van de 10x sneller als wat er naast me staat.
Ik zou niet weten waarom ik standaard op "Standard" zou rijden of op Performance als ik die modus zou hebben. Totaal onzinnig voor de reguliere weg.
Nog nooit een verschil kunnen ontdekken. De AP heeft immers in tegenstelling tot de veel rijders wel de vaardigheden om de acceleratie zelf te controleren.Chill mode is vooral fijn in de files wanneer AP aan staat. Accelereert veel relaxter dan in de standaard mode. En het heeft dan niet met de afstand instelling te maken. Heeft dus niets met rechtervoet te maken.
Ik heb 2 profielen, een normale en chill profiel waardoor je relatief snel kan switchen.
Nu weer ontopic?
Interessante vaststelling.Chill mode is vooral fijn in de files wanneer AP aan staat. Accelereert veel relaxter dan in de standaard mode. En het heeft dan niet met de afstand instelling te maken. Heeft dus niets met rechtervoet te maken.
Heeft niets met vaardigheden te maken. Iedereen kan de pedaal in ‘standaard’ net zo doseren als zou hij ‘chill’ rijden. Eerder iets van de kat en de melk.Je gebruikt duidelijk chill mode om je gebrek aan vaardigheden te compenseren.
Wanneer iemand zelf aangeeft dat hij niet beschaaft kan rijden als de auto niet in Chill mode staat geeft dit wel heel duidelijk aan.Heeft niets met vaardigheden te maken. Iedereen kan de pedaal in ‘standaard’ net zo doseren als zou hij ‘chill’ rijden. Eerder iets van de kat en de melk.
Stop aub deze smaakdiscussie. Beledigingen zijn niet nodig. Ech nie.Wanneer iemand zelf aangeeft dat hij niet beschaaft kan rijden als de auto niet in Chill mode staat geeft dit wel heel duidelijk aan.
Immers de standaard mode wordt als onnuttig bestempeld.
Ik ken zelfs mensen die om dit gebrek geen Tesla hebben gekocht omdat ze hem te snel vonden.
Dus dat iedereen dit wel kan doseren is gewoon niet waar. Er zijn er genoeg die dit zelf ontkennen.
Het is geen smaak discussie.Stop aub deze smaakdiscussie. Beledigingen zijn niet nodig. Ech nie.