Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2024.2.*

This site may earn commission on affiliate links.
EINDELIJK!!!!

20240203_173246.jpg

Eerst was de aanduiding van banen compleet verkeerd, waardoor ik nooit de navigatie kon vertrouwen. Die discussie ben meerdere keren begonnen, maar gestopt want fanboys...

Nu wordt eindelijk de banen aangegeven van de huidige afslag. Ik moet nog testen op andere plekken, dus nog niet 100% zeker.
 
EINDELIJK!!!!

View attachment 1014971
Eerst was de aanduiding van banen compleet verkeerd, waardoor ik nooit de navigatie kon vertrouwen. Die discussie ben meerdere keren begonnen, maar gestopt want fanboys...

Nu wordt eindelijk de banen aangegeven van de huidige afslag. Ik moet nog testen op andere plekken, dus nog niet 100% zeker.
Zie je wel…… het kan even duren maar fanboys hebben altijd gelijk :)
 
Historische context:


Het fanboyisme viel wel mee, als ik het zo weer lees. :)

Wel duidelijk wat de situatie was, door de tweede foto te vergelijken met de bovenstaande.

Het kan betekenen dat een hieraan gelieerde bug (in Europa staan de stoplichten niet aan de overkant) ook opgelost is... Dus let even op de stoplicht-op-groen-detectie het beter doet.
 
Last edited:
Geen holiday update maar 2024.2.3 komt nu binnen.
Op de model 3 (2019) krijg ik met deze release nu een melding als mn auto op de thuis lokatie onder een bepaald laad nivo wordt geparkeerd.
Verder geen andere info in de release notes voor mijn voertuig.
 
  • Like
Reactions: kikker
Geen holiday update maar 2024.2.3 komt nu binnen.
Op de model 3 (2019) krijg ik met deze release nu een melding als mn auto op de thuis lokatie onder een bepaald laad nivo wordt geparkeerd.
Verder geen andere info in de release notes voor mijn voertuig.
Als het een melding is in de zin van: met deze temperaturen de wagen best opgeladen wordt (ken de juiste tekst niet van buiten), dan verschijnt die al minstens 7 jaar.
 
  • Like
Reactions: SpaceWagon
Als het een melding is in de zin van: met deze temperaturen de wagen best opgeladen wordt (ken de juiste tekst niet van buiten), dan verschijnt die al minstens 7 jaar.

“You'll now receive a reminder on your phone to plug in your vehicle when you park at home with less than half of your Charge Limit.

To receive this notification, you must have your Home location set and have charged there previously.”
 
  • Like
Reactions: Phil V
“You'll now receive a reminder on your phone to plug in your vehicle when you park at home with less than half of your Charge Limit.

To receive this notification, you must have your Home location set and have charged there previously.”
Is dus wat ik nu doe. Vroeger was het eenvoudig. Ik deed veel km en plugde altijd in. Nu pas als hij onder 50% gaat.
Zat ik niet op te wachten, maar zal wel handig zijn.
 
Als het een melding is in de zin van: met deze temperaturen de wagen best opgeladen wordt (ken de juiste tekst niet van buiten), dan verschijnt die al minstens 7 jaar.
Tekst:
U ontvangt nu een herinnering op uw telefoon om uw auto in te pluggen wanneer u thuis parkeert met minder dan de helft van uw oplaadlimiet

Dit is iig een melding die ik nog nooit gezien heb.
 
  • Like
Reactions: Phil V and ScoopT
Panikeren doe je pas als @Enzo63 en ikzelf de update hebben gekregen voor de rest deze heeft gekregen... 😜
We gaan het wel meemaken. Ik word alleen altijd zo hebberig als ik zie dat er nieuwe functies zijn die ik nu dus nog niet heb. Ook al hebben die functies vaak weinig meerwaarde, zoals nu de melding op je telefoon voor thuis laden. Ik heb er niks aan want ik heb geen laadmogelijkheid thuis, maar toch wil ik het hebben 😂