De UI vind ik wel een verbetering wat ‘grote scherm indeling’ en nieuwe menustructuur bertreft.
Valt me reuze mee allemaal.
Ik mis net als
@Faiz71 de resterende soc bij aankomst in nav overzicht als in V8.
Muziek window oogt wel wat rommelig.
In het kleine scherm, achter stuur, vind ik het jammer dat ik m’n remlichtgedrag niet meer goed kan zien.
Het autootje is nu veel te klein hiervoor.
Ik maakte in V8 er een sport van zo min mogelijk m’n remlichten te laten branden bij uitrollen bv.
Op zich mee te leven.
De dansende auto’s komt wat druk over. Meerwaarde ontgaat me een beetje.
Oplichtende sensors vind ik veel rustiger en duidelijker.
@ramonneke Wipers deden het bij mij prima. Wel veel op standje 1 ‘autowipe’ gehad vandaag.
Rijgedrag.
Ritje van Amersfoort naar ‘onder Nijmegen’.
Snelweg vond ik ‘m wat zenuwachtig. Was natuurlijk slecht weer + donker en veel file.
Lane change vond ik opvallend goed gaan. Ook versnellen na met oprijden van linkerbaan gaat soepel.
Op binnenwegen vond ik ‘m ook wat zenuwachtig. En veel te hoge snelheid langs stoeprandjes.
Ja, ik weet dat je AP niet hoort te gebruiken hier, maar in V8 ging dit op deze route fantastisch.
Opvallend. Een snel overstekende voetganger (op 15m?) werd totaal niet gezien. Op volle snelheid werd doorgereden.
Ik heb de Tesla wel eens anders zien reageren.
Weliswaar meestal bij fietsers. Zijn wat groter van oppervlak.
Misschien rende de voetganger ‘te snel’.
Ik wijt dit overigens ook niet aan V9.