Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Het streamen van muziek ging bij mij ook niet super vloeiend. Moeite met het verbinden met Spotify. Reset met de knopjes, wieltjes, rempedaal gedaan, toen ging het wel wat beter.
 
Het streamen van muziek ging bij mij ook niet super vloeiend. Moeite met het verbinden met Spotify. Reset met de knopjes, wieltjes, rempedaal gedaan, toen ging het wel wat beter.
Ik heb ook moeite met Spotify, hij wil soms niet inloggen. Zowel met mijn eigen, als met de Tesla account. Ik zie 42.3 hier en daar al rondgaan, wellicht dat die verbetering brengt.
 
  • Like
Reactions: BjörnTM and Faiz71
Het streamen van muziek ging bij mij ook niet super vloeiend. Moeite met het verbinden met Spotify. Reset met de knopjes, wieltjes, rempedaal gedaan, toen ging het wel wat beter.

Opzich ben ik hier verbaasd over. Mijn ervaring is dat het nu voor het eerst met V9 een beetje redelijk werkt.
Voorgaande versies 8 waren alleen maar huilen wat dat aan gaat.

Zo te horen hebben jullie softwarematig van auto gewisseld ;)
 
Ik heb ook moeite met Spotify, hij wil soms niet inloggen. Zowel met mijn eigen, als met de Tesla account. Ik zie 42.3 hier en daar al rondgaan, wellicht dat die verbetering brengt.

Helaas, inloggen lukt in twee keer, ik zie de playlist maar hij blijft hangen als ik er een selecteer. Zoeken en spelen van een nummer lukt echter wel.
 
Zijn er al mensen zonder AP of met AP1.0 die V9.0 hebben? Of is het tot nu toe alleen voor AP2.0 en AP2.5?
Ik heb AP1 en sinds gisteren V9.
Vanmiddag stukje gereden. Op smalle provinciale wegen houdt AP1 wat meer rechts aan, prima.
Bediening van grote scherm is uitstekend. Drie vensters open, navigatie, achteruitrijcamera en muziek zijn nu voor het eerst mogelijk.
Bediening van de airco kan ik nog niet doorgronden, ben ik waarschijnlijk te oud voor ;)
 
Vandaag iets aparts bij V9. Bij de achteruit-rij-camera had ik last van een splitscreen.zo'n 40% van de camera die onderin zou moeten worden weergegeven, wordt nu boven de 60% van de overige weergegeven. Bijvoorbeeld van een boom wordt dan een gedeelte van de stam en wortels boven de kruin (bladeren) getoond. Hierdoor "zweven" de achteruit-rijbanen hoger en zijn ze niet betrouwbaar meer. Een soft-reset heeft het probleem opgelost.
 
Dit schijnt de nieuwe trent te zijn in V9.
Was toevallig bij SeC Adam en die hadden het al 7 keer gehoord vandaag. Nog geen oplossing maar het heeft hoge prioriteit...


E17BD338-2AC9-4D10-9B6F-B97C297BED72.jpeg
 
  • Funny
Reactions: PaulusdB