Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb vanmorgen (remote) de installatie van 2018.48.12.1 gestart. Kan ik Pole Position op Mars spelen :). En niet te vergeten, een scheetkussen...

Idem hier. Vergeet vooral ook niet de mogelijkheid om stoel- en stuurverwarming via de app te starten (die nog wel de update moet krijgen). En alsof dat nog niet warm genoeg is; een fullscreen open-haardvuur voor de laadsessies. Met geluid van het knapperende haardvuur.

Ga ik vanavond in het donker meteen testen met mijn vrouw. Zorgen dat batterij leeg is bij de SC, onderweg alvast in de juiste stemming komen door bij mijn vrouw 7 verschillende scheten te simuleren. Dan aan de charger. Haardvuur aan. Geknetter (in plaats van muziek, dat dan weer wel). Glaasje wijn (voor haar dan; ik rij).

En dan eindelijk: ATARI GAMES!!
 
Hmmm, vanochtend om 7:46 de update (remote) gestart. Zou zo'n 1 uur en 40 minuten duren meen ik. Ik heb geen melding gekregen dat de update klaar is. De app zegt nu nog steeds "Software-update wordt uitgevoerd". Ik ben later vanmiddag pas in staat om te kijken of er iets zinnigs in de auto te zien is. Maar een heel prettig gevoel geeft me dit niet.

Heeft iemand anders dit eerder aan de hand gehad?
 
Hmmm, vanochtend om 7:46 de update (remote) gestart. Zou zo'n 1 uur en 40 minuten duren meen ik. Ik heb geen melding gekregen dat de update klaar is. De app zegt nu nog steeds "Software-update wordt uitgevoerd". Ik ben later vanmiddag pas in staat om te kijken of er iets zinnigs in de auto te zien is. Maar een heel prettig gevoel geeft me dit niet.

Heeft iemand anders dit eerder aan de hand gehad?
Zelfde ervaring en uiteindelijk merkte ik dat in de app, nieuwe versie was vermeld en ook de nieuwe functie ivm locale SuC werkte. Maar idd, app bleef hangen op zelfde boodschap.
In de auto, scherm dat update controle was bezig. Gewoon ok drukken en klaar
 
Hmmm, vanochtend om 7:46 de update (remote) gestart. Zou zo'n 1 uur en 40 minuten duren meen ik. Ik heb geen melding gekregen dat de update klaar is. De app zegt nu nog steeds "Software-update wordt uitgevoerd". Ik ben later vanmiddag pas in staat om te kijken of er iets zinnigs in de auto te zien is. Maar een heel prettig gevoel geeft me dit niet.

Heeft iemand anders dit eerder aan de hand gehad?


Hier ook idem dito.. Heel vreemd maar uiteindelijk stond de update er gewoon op..
 
:p
Het is misschien flauw maar ik vind het haardvuur zeer geslaagd en het scheetkussen heb ik alvast ingesteld onder de zitting van mijn zoon

- Haardvuur: heel mooi en leuk als je het scherm aantikt dat er romantische motown muziek start :D
- Scheetkussen: Heb net ook even geprobeerd, maar werkte niet op mijn eigen stoel... moet je het dan nog activeren of zo. Even omhoog komen en weer gaan zitten triggert niets. Lijkt nu alsof ik enkel een stoel kan kiezen en dan met de knop/handle het geluid laten horen...
Of mis ik iets?
- Pole position: beter spel dan alle andere tot nu toe!!
 
:p

..
- Scheetkussen: Heb net ook even geprobeerd, maar werkte niet op mijn eigen stoel... moet je het dan nog activeren of zo. Even omhoog komen en weer gaan zitten triggert niets. Lijkt nu alsof ik enkel een stoel kan kiezen en dan met de knop/handle het geluid laten horen...
Of mis ik iets?
..

Fraaie humor, vdSande! Heeft Tesla eindelijk de scheetfunctie ingebouwd, is het weer niet goed. Verwachtte jij kennelijk ook nog een functionaliteit waarbij er "automatisch" een scheet klinkt als je in de stoel ging zitten?

Moest hier erg om lachen, ik zag je al wanhopig telkens weer in je stoel ploffen in afwachting van die scheet...

Maar wie weet. Als we collectief bij Musk gaan zeuren om die functie, als hij straks toch hier in Nederland is, dan zou het me niet verbazen als het er ook nog echt een keer eens van komt.

Overigens vind ik dat we ook een optie zouden moeten hebben om zelf je scheet te kunnen kiezen als je ze activeert bij de richtingaanwijzers. Als je voor rechts kiest een harde, knallende scheet bijvoorbeeld? En naar links zo'n geniepige geruisloze, die je slecht hoort maar des te beter ruikt? En dan automatisch de airco in standje Bio Hazard zet?

Suggesties zijn welkom, ik zie al mooie nieuwe draadjes ontstaan.

Dan moeten die autowipers 2.0, een echte goede Summon, het laten verdwijnen van Phantom Braking en volledig autonoom autorijden maar even wachten...
 
Last edited: