Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb nog steeds een Spotify die niet werkt met het Tesla account (wel met eigen account, maar die wordt thuis gebruikt). Melding: invalid account. Sinds v9 update begon het probleem, eerst met de melding : unable to login. Please try again later. ( Toen werkte Spotify ook niet met eigen account)
Er zijn meerdere updates gepushed vanuit Service Center. Ik zit nu op 2018.46.2 zonder verbetering.
Er wordt steeds gezegd dat het probleen bekend is en dat er in een volgende firmware een oplossing komt....
Wie heeft dit ook? ik heb een MS P85 2013
 
Ik heb nog steeds een Spotify die niet werkt met het Tesla account (wel met eigen account, maar die wordt thuis gebruikt). Melding: invalid account. Sinds v9 update begon het probleem, eerst met de melding : unable to login. Please try again later. ( Toen werkte Spotify ook niet met eigen account)
Er zijn meerdere updates gepushed vanuit Service Center. Ik zit nu op 2018.46.2 zonder verbetering.
Er wordt steeds gezegd dat het probleen bekend is en dat er in een volgende firmware een oplossing komt....
Wie heeft dit ook? ik heb een MS P85 2013

Mag ik even lachen? Ik heb in mijn vorige Tesla drie jaar lang problemen gehad met Spotify en telkens kreeg ik de reaktie van Tesla dat alle problemen opgelost zouden worden in de volgende firmware. Mooi niet dus, drie jaar lang Spotify problemen gehad en heb er me op een gegeven moment maar bij neergelegd dat het nooit meer goed zou komen. Groot was/is mijn verbazing dat ik in mijn huidige Tesla een haast perfect draaiende Spotify app heb... Ik geloof trouwens dat je een Spotify account op meerdere apparaten kunt gebruiken (misschien/waarschijnlijk niet gelijktijdig..)?
 
Mag ik even lachen? Ik heb in mijn vorige Tesla drie jaar lang problemen gehad met Spotify en telkens kreeg ik de reaktie van Tesla dat alle problemen opgelost zouden worden in de volgende firmware. Mooi niet dus, drie jaar lang Spotify problemen gehad en heb er me op een gegeven moment maar bij neergelegd dat het nooit meer goed zou komen. Groot was/is mijn verbazing dat ik in mijn huidige Tesla een haast perfect draaiende Spotify app heb... Ik geloof trouwens dat je een Spotify account op meerdere apparaten kunt gebruiken (misschien/waarschijnlijk niet gelijktijdig..)?

Ja je kunt een Spotify account op meerdere apparaten gebruiken, maar NIET gelijktijdig. Ik gebruik de mijne op m'n iPhone, Sonos en in de MS, maar moet wel altijd bevestigen als ik wil switchen van het ene apparaat naar het andere.
 

Attachments

  • 20181215_162150000_iOS.png
    20181215_162150000_iOS.png
    264.2 KB · Views: 60
Klopt Paul, maar totaal geen regen... dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Was alsof hij in zijn vrijloop stond. Pas na een klein stukje werkte het weer.
Trouwens toen ik vanavond nog even wegging, werkte het wel als vanouds.
Vreemd.
Toch temperatuur hoor Maarten. Als het pack op rond 0 graden C. is, is de regen gewoon weg.
Heb je overdag een stuk gereden, dan blijft de temperatuur van de accu nog vele uren voldoende hoog voor een merkbare regen.
 
Toch temperatuur hoor Maarten. Als het pack op rond 0 graden C. is, is de regen gewoon weg.
Heb je overdag een stuk gereden, dan blijft de temperatuur van de accu nog vele uren voldoende hoog voor een merkbare regen.

Ik heb de auto in die ruim 5 jaar dat ik hem heb vaak genoeg buiten gehad, gedurende langere tijd in combinatie met lagere temperaturen.
Altijd wel enigszins (maar beperkte) regen gehad. Weergegeven door de gele stippellijn.
Het is een bug of het moet een nieuwe feature van versie 9 zijn.
 
Ik heb de auto in die ruim 5 jaar dat ik hem heb vaak genoeg buiten gehad, gedurende langere tijd in combinatie met lagere temperaturen.
Altijd wel enigszins (maar beperkte) regen gehad. Weergegeven door de gele stippellijn.
Het is een bug of het moet een nieuwe feature van versie 9 zijn.
Ik denk het laatste. Er is onderhuids best wel veel veranderd in de software.
 
Hebben jullie ook allemaal nog steeds de telefoonbug? De eerste keer bellen of gebeld worden op een is zinloos. Het geluid (speaker en microfoon) gaat niet aan op de auto. Vanaf de tweede keer foutloos.
Jep, is bij mij ook een van de issues.

Verder nog enkele downgrades sinds v9:
-tesla-spotify-account werkt niet altijd
-kan mijn favoriete podcast en nieuwe uitzendingen "nerdland" niet meer vinden
-webbrowser werkt nog maar 1 op de 10 ritten
-geen splitscreen met agenda en telefoon meer mogelijk

Gelukkig had ik wel na een week gevonden hoe ik mijn kabel kan ontgrendelen via het scherm...
 
Last edited:
Ik kan al een tijdje geen locaties meer naar mijn auto sturen via Google Maps op Android, iemand enig idee of dit een bug is?
Draai op 2018.48.1 welke ik vrijdag er op heb gezet. Met de 2 vorige versies lukte het ook niet (2018.44 en 2018.46), hiervoor geen problemen gehad.