You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Op een Duits forum hebben ze een workaround. Als je, in stilstand, de taal van de auto op Engels zet dan krijg je een herstart waarbij het Spotify probleem is opgelost. Je hebt dan wel engelse taal natuurlijk. Verder werkt Spotify blijkbaar wel bij korte playlists..paar nummers... hiervoor zou je de taal niet te hoeven veranderen... ik heb hem gisteren op Engels gezet en sindsdien geen freeze of reboot gehad met Spotify meer... nu maar in Engels wachten op een software update die het fixt....
Beste dankjewel voor de feedback heb inmiddels tesla gebeld en ze hebben de firm update gepushed. Wel leuk om bij de supercharger pole position te spelenJouw versie is voor het laatst massaal verspreid in November 2018. Daarna zijn er wel wat updates geweest. De eerste vraag is waarom je per se zou willen updaten. Je ruilt oudere bugs in voor nieuwere en voor de rest verandert er niet zoveel ten goede of anderszins.
Wat kun je doen? (Op volgorde van mijn voorkeur.)
A. De auto aan een goede internetverbinding koppelen, thuis of op je werk. Een paar dagen of weken geduld oefenen. Daarna zo nodig optie B uitproberen.
B. Indien je nog nimmer een update hebt ontvangen, kun je Tesla (Roadside Assistance of Service Center) vragen of er niets mis is met je auto. Zij kunnen sowieso een update forceren voor jouw auto.
C. Optie A doen en dan een zogeheten 'factory reset' uitvoeren. Dit is het minst verstandig, maar schijnt wel te werken. In de handleiding kun je vinden hoe dit eventueel zou moeten. (Ik propageer dit niet.)
Tot slot dien je de auto aan te melden op Tesla Firmware Upgrade Tracker Web App
Daar kun je de voortgang van alle softwareversies volgen en documenteer je ook eenvoudig je eigen historie.
Al je tripgegevens ook kwijt toch? Dat wil ik nietFactory reset was prima. Even mijn stoel opnieuw instellen. Alles reageert weer een stuk sneller en ik heb 2018.48.12.1. No harm done.
Grappige is dat hij pas je positie kent als je een stukje rijdt. Dus gaf het navigatiepijltje Fremont California aan. Toen ik Zeist intikte, ga hij aan geen route te kunnen vinden. Na Rondje parkeerplaats kalibreerde hij naar Amsterdam. Geestig.
Vampire drain is volgens mij niet vanwege 'verlies' in de batterij, maar vanwege 'verbruik'. Verwarming van de ruit ter hoogte van de camera, Auto 'wakker' houden voor unlocken van de deuren, remote connection, alarmsysteem... Er zullen wel wat processors actief blijven ook... Als de wagen in diepe slaap gaat (na 24 uur dacht ik) is dat verbruik veel minder.nergie in een accu gaat met koude niet verloren. Op het moment als de accu weer op temperatuur komt, zou de energie er gewoon weer moeten zijn. Wellicht verliezen accu's gewoon 1% per dag (doet een loodaccu ook ongeveer) en heb je daarom elke dag 1% verlies.
Het aanzetten van de S duurt zo'n 15-20 seconden. Naar SeC Duiven. Dagtellers uitgezet. Persoonlijk Spotify omgezet naar Tesla Spotify en de browser op Google.com gezet. Tesla heeft 48.12.2 gepusht. Vandaag weer een vastloper gehad nadat ik TuneIn gebruikte. Ik wil niet klagen, wat dat mag niet op dit draadje Ik denk toch een half jaar terug naar m'n Volvo waarbij ik niet van deze fratsen had. Pfffff!!! Zucht!!
Heel raar zeg. Mijn 100D heb ik de triptellers nog nooit een reset gegeven, heb eigen Spotify account er in en heb al die problemen niet.Het aanzetten van de S duurt zo'n 15-20 seconden. Naar SeC Duiven. Dagtellers uitgezet. Persoonlijk Spotify omgezet naar Tesla Spotify en de browser op Google.com gezet. Tesla heeft 48.12.2 gepusht. Vandaag weer een vastloper gehad nadat ik TuneIn gebruikte. Ik wil niet klagen, wat dat mag niet op dit draadje Ik denk toch een half jaar terug naar m'n Volvo waarbij ik niet van deze fratsen had. Pfffff!!! Zucht!!
Kennis van me heeft recent zijn Volvo XC90 ingeruild om een Model X omdat de Volvo einde verhaal gaf met "system error" en op 12 maanden tijd 3 maanden in de garage stond.Ik denk toch een half jaar terug naar m'n Volvo waarbij ik niet van deze fratsen had. Pfffff!!! Zucht!!