Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb dat wel al geprobeerd, maar lijkt niet goed te gaan. En bij het uitklappen, zie ik de komende 10 afslagen en vind ik de route op de navikaart minder mooi. Bovendien, als ik de navikaart anders wil hebben, klapt alles weer in.

Dat vind ik het enige jammere, want zeker bij lange afstanden rij ik op “percentage aankomst”

Alternatief is nog om onder de Navi het “verbruik” kaartje te laten zien van de trip.
 
Aparte 'push' van de software 46.2 gisteren en vandaag, je zou een .48 push verwachten.

Knipsel.PNG
 
Strange....
Maar dan komt er binnenkort een update op de update waarin ze de release notes in de bugfix hebben gezet.
(Off topic: @eelcodb : geinig, als je online bent, lijkt het net of je een groene puntmuts op hebt ;) )
haha is dat zo? Bij mij vult de profielfoto niet de gehele ruimte op. Maar dat zie jij dus wel. Ja dan snap ik de puntmuts... ik ga gelijk een andere opzoeken.. haha
 
  • Funny
Reactions: Faiz71
Ik stond gisteren sinds lange tijd weer eens verbonden met mijn wifi en gelijk update 46.2 gekregen, inderdaad via telefoonapp kunnen starten. Dit ondanks een niet werkende (ontbrekende) parkeersensor.
Nog geen verbeteringen kunnen ontdekken
Gelukkig werkt de truck om duckduckgo.com in de browser te zetten om Spotify werkend te krijgen nog steeds. Bij anderen niet dus begrijp ik?