Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Hoe / waar geef je die mapfouten door? Ik heb er ook nog een aantal..

Houd de voice command knop in rechts op het stuur en begin je zin met "Report issue" of "Report bug" en vervolg je zin in zo perfect mogelijk Engels met wat er mis is.

Uiteraard doen op de plek van de fout. De report wordt hoogstwaarschijnlijk gegeotagged, oftewel, je GPS positie wordt met aangrenzelijke waarschijnlijkheid toegevoegd.
 
Kennelijk krijgen we binnenkort 2018.48 met nieuwe functionaliteit ....
D33CE0BA-C4F6-47BD-AE4C-612EDB073DD1.jpeg
 
  • Like
Reactions: Pepp
Hopelijk zo wel, was een link naar een afbeelding in the Google PlayStore. Maar ik gok ook op alleen Superchargers en eventueel DeC's.
Hmm, nou dit valt wat mij betreft in de categorie leuk maar niet noodzakelijk.
Laadplekken zijn prima te vinden in de auto zelf.
En voor publieke laadpunten zijn andere apps, ik hoop dat Tesla vooralsnog wegblijft van de onbetrouwbare data die die apps gebruiken..
 
"De APP ondersteunt nu de iPhone XR en de iPhone XS Max"

Vreemd ! :oops:

Ik heb mijn iPhone XS Max nu al een week of 6 en werkte sinds dag 1 perfect met Tesla... .
Je lijkt wel m’n moeder. Die leest ook minutieus alle bijsluiters en gaat daar dan vragen over stellen.
Als je elke keer de gewijzigde voorwaarden van Apple, Paypal, al je apps, je bank, je verzekeringen, leverings- en gebruiksvoorwaarden, etcetera leest, dan heb je geen tijd meer over om al die meuk te gebruiken.
 
Ik heb per vandaag v9 en nu geeft de navi niet meer links boven het percentage aankomst aan (alleen resterende km en aankomsttijd). Als ik die gegevens “uitklap naar beneden” krijg ik wel het percentage aankomst te zien, maar dan veranderd de Navi weergave.

Iemand een idee hoe ik zonder uitklappen, toch het percentage aankomst kan zien?
 
Ik heb per vandaag v9 en nu geeft de navi niet meer links boven het percentage aankomst aan (alleen resterende km en aankomsttijd). Als ik die gegevens “uitklap naar beneden” krijg ik wel het percentage aankomst te zien, maar dan veranderd de Navi weergave.

Iemand een idee hoe ik zonder uitklappen, toch het percentage aankomst kan zien?
Kan niet. Je.moet het scherm uitgeklapt laten staan.