Volgt men bij Tesla eigenlijk wat er leeft op deze fora?
Ik ben sinds 2014 eigenaar van een model S, eerste versie met Autopilot, en was steeds positief over de service en firmware updates. In geval van bugs werd dit steeds snel en correct opgevolgd/gefixeerd.
Sinds V9 update is de wagen gewoon een bron van frustratie. Al wat goed werkte (buiten het rijgedeelte) is stuk. Scherm loopt vast, interface is tergend traag, web browser werkt niet meer, Spotify werkt niet, bellen werkt pas de 2de keer, homelink werkt niet meer, overschakelen van dag naar nachtview doet Ui crashen, airco settings reageren pas na vele seconden waardoor je maar blijft gokken, en last but not least: eender welke rit langer dan 2 uur zorgt ervoor dat het airbagsymbool oplicht en je weet dat het systeem plat zal vallen.
Wanneer ik dit allemaal meldt aan sec dan is het steeds van 'in de log zien we niets fout' en we werken aan die kleine bugs.
Ik heb het ondertussen gehad want V8 was snel en goed, men laat ongeteste firmware los zonder de mogelijkheid om terug te gaan naar een vorige stabiele versie.
Volia het is gezegd.
Ik heb het gevoel dat de early adopters niet meer belangrijk zijn voor Tesla, het nieuwe doelpubliek is 6 tot 18 jaar oud en wil spelletjes en schetenkussens.
Hoop dat men snel het tij keert want zo wordt onze volgende geen Tesla meer.