Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb wel geregeld dat ik de USB-stick even uit de USB-poort moet halen en er opnieuw insteken om de dashcam weer te laten werken.
Soms ook gewoon tijdens het rijden. Ik weet niet of het aan de stick op de auto ligt.
Alleen wel lastig als het niet betrouwbaar is. Ik zal het binnenkort eens met een andere stick proberen.

(Toen net de dashcam functie uit was gekomen had ik hier geen last van.)

Ik had hier in het verleden ook veel last van. Het lijkt echter te zijn opgelost sinds 2019.8.3, waarbij ook de camera's aan de zijkant gebruikt worden.
 
Sinds 8.4 hoor als ik op Autonavigatie zit ik voordat ik een tunnel inrij (50 meter ervoor) een soort waarschuwings geluid en het zelfde als ik er weer uitrij. Ik zie niets veranderen zoals lichten aan of zo op mijn scherm.
Heeft iemand anders dat ook en wat zou het zijn?
 
Sinds 8.4 hoor als ik op Autonavigatie zit ik voordat ik een tunnel inrij (50 meter ervoor) een soort waarschuwings geluid en het zelfde als ik er weer uitrij. Ik zie niets veranderen zoals lichten aan of zo op mijn scherm.
Heeft iemand anders dat ook en wat zou het zijn?
Hij gaat van NOA naar autopilot, kan je zien op je scherm, de blauwe streep voor je auto, gaat naar 2 blauwe strepen naast je auto(autopilot) en vervolgens weer terug naar NOA, solid blauwe streep voor je auto
 
  • Informative
Reactions: Primus
is bij jullie de service-aanvraag ook weer uit de Tesla-app verdwenen?

Yep, app versie 3.8.3 android is deze kwijt. Het vreemde is dat 'Dashboard for Tesla' wel de functie nog heeft maar dat de afspraak daar wel uit is verdwenen. Vreemd, daar ik wel op dezelfde firmware zit, zou er aan de auto kant / tesla centraal niets gewijzigd hoeven te zijn. Maar de data van de afspraken zijn dus momenteel ook niet beschikbaar...
 
Ik heb op de 2019.08.03 dat hij elke vaak zegt systemen worden opgestart druk op de rem zodra deze melding verdwijnt. Alleen de melding verdwijnt niet en dan wordt de cockpit in een keer zwart en zie ik niets meer. Kan dan niet resetten. Het gaat weg als ik de rem intrap en dan de auto in zijn D of R zet dan komt de display pas weer terug. Maar in het begin wel eens een paar kiniten zitten wachten en geprobeerd te resetten maar dat deed hij dus niet.
 
  • Informative
Reactions: Arthur80
Sinds de laatste updatee (2019.5.14) zit ik al weken zonder internet verbinding in de wagen. Alle favorieten blijven blank. Ook geen mogelijkheid om nieuwe sites op te roepen.
Is dat te verhelpen?
Ha, dat versie had ik ook sinds begin februari en tot gisteren had ik geen LTE verbinding. Om het toch van internet te voorzien koppelde ik het aan mijn mobiele hotspot.

Belletje richting Tesla zorgde ervoor dat ik al vrijwel snel de recente update via Wifi kreeg en LTE verbinding daardoor weer beschikbaar werd. Het dagelijkse reset is ook verholpen, al blijft het wel regelmatig rebooten (maar settings worden niet meer gewiped)
 
They will begin to roll out today via an over-the-air software update to customers in the U.S., and will be introduced in other markets in the future pending validation and regulatory approval.
Is er ergens een overzicht van wat wel of niet (al) toegestaan is in Nederland en op welke termijn daar verandering in verwacht wordt?

Ik heb vandeweek me te pleuris gezocht over waarom ik de grootlichtassistent niet kon gebruiken bijvoorbeeld tot ik in de handleiding zag dat de Nederlandse versie wel de feature documenteert maar verwijst naar een optie die er niet is bij mij. Ik vermoed dat dit ook met Nederlandse regels van doen heeft, maar zou wel fijn zijn als van dit soort "lokale uitzonderingen" er ergens een liefst officieel overzicht zou zijn van de regulatory status van bepaalde features.
 
Ik heb vandeweek me te pleuris gezocht over waarom ik de grootlichtassistent niet kon gebruiken bijvoorbeeld tot ik in de handleiding zag dat de Nederlandse versie wel de feature documenteert maar verwijst naar een optie die er niet is bij mij.

De grootlichtassistent heeft de S/X wel, dus dat is geen wetgeving dingetje. Waarom de 3 'm niet heeft weet ik niet.

S/X heeft dan weer geen NoA. Ook geen idee waarom dat is.