Elon gebruikt bewust de term "feature complete", niet "af", software engineers know the difference
Dat FSD 'niet af' is weten we, maar een domme TACC is toch niet teveel gevraagd?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Elon gebruikt bewust de term "feature complete", niet "af", software engineers know the difference
Elon gebruikt bewust de term "feature complete", niet "af", software engineers know the difference
Op de N11 van Utrecht richting Leiden rijd ik op NoA onder het Gouwe-aquaduct door, en NoA besluit de afrit te nemen, volkomen zelfstandig dus knipper aan en sturen. .
Ik heb inmiddels vandaag de nieuwste software en via geavanceerd de kaarten update binnen gehad er staat nu zelfs de auto is up.to date maar kan nog steeds geen noa gebruiken staat nog steeds erbij verbind met WiFi voor kaarten update bij het tabblad autopilot enig idee mensen? Wat te doen?
Dat heb ik ook. Hij staat thuis altijd aan de wifi maar die kaart komt maar niet binnen. Anderzijds; ik snap niks van al het gezeur op AP en het uitblijven van Lane-changes e.d... Dus laat die kaart-update nog maar even zitten;-)Ik heb inmiddels vandaag de nieuwste software en via geavanceerd de kaarten update binnen gehad er staat nu zelfs de auto is up.to date maar kan nog steeds geen noa gebruiken staat nog steeds erbij verbind met WiFi voor kaarten update bij het tabblad autopilot enig idee mensen? Wat te doen?
Daarom vind ik het ook zo fijn dat je nu weet wanneer 'hij' vindt dat je weer terug kan. Zodra de banen rechts op je dash weer in beeld verschijnen heb je groen licht. In mijn geval voorkomt het heel veel onnodig geknipperBlijft apart dat er zulke verschillende ervaringen zijn.
Afgelopen Hemelvaart met het gezin naar Parijs op en neer geweest, zeker 90% op AP (16.2).
Geen enkel probleem gehad.
Het enige wat blijft irriteren is het getrut als je na het inhalen weer terug wil naar rechts. Als je dan vind dat de ingehaalde auto nog te dichtbij is ga dan niet ook nog remmen! Ik begrijp dat stroom bij wat lastig is qua veiligheid maar dezelfde snelheid houden?
Het schijnt een marketing fabeltje te zijn om de verkopen van de S/X omhoog te krijgen omdat deze natuurlijk heel erg veel langzamer laden dan de 3. Mooi toch van ABRP dat ze de data delen maar de 150kW is dus enkel een hele korte piek:
Faster Tesla Supercharging - How does it actually perform?
Ja die ouderwetse gebruik ik, die is ook bagger... Maar ik gebruik AutoPilot alleen nog maar midden in de nacht met lege snelwegen, want ik word helemaal GEK van constant AP uit, rijstrook wisselen, AP aan, AP uit terug eigen baan, AP aan, met iedere keer dat getoeter en wegdrukken van mijn muziek, echt BAGGER is het, Doe het dan gewoon niet. Dus dan de enkele KLIK-CC maar die gaat ook al in de noodstop als hij 2 km verderop (letterlijk) een vrachtwagen/auto op je baan ziet rijden... Zelfs bij volgafstand 1 ...
Eens. Ook erg jammer voor al die mensen die heel lang op hun gratis AP hebben gewacht. Een aantal wil heel graag weer terug naar hun standaard CC. Een schuifje zou heel mooi zijn.Op alle fronten helemaal mee eens, echt waardeloos op dit moment. Ik verlang inmiddels echt terug naar "domme" cruisecontrol, het zou al superfijn zijn als je ergens met een schuifje zou kunnen wisselen tussen TACC en gewoon CC. "Grappig" genoeg rijd ik in de Tesla nu eigenlijk alleen nog maar volledig zelf en gebruik ik juist in mn andere auto's de (domme) CC in zeker de helft van de afgelegde kms.
Heeft niets met klagen te maken.
Ik kan je garanderen dat de Propilot van mijn Nissan Leaf beter is dan wat Tesla nu heeft. FSD NoA hebben we helemaal niet over.
Simpele baanwissel met de Tesla vraag zo veel acties en gepiep dat je niet gaat gebruiken.
Nissan: Auto inhallen
- naar links knipperen (Stuur assistentie wordt automatisch uitgeschakeld, Auto geeft zelf gas
-Inhalen
-Knip naar rechts en naar de juiste baan (Stuur assistentie wordt weer automatisch ingeschakeld
Tesla :Auto inhalen
-AP uit (piep) auto stuur correctie. Auto slingert
-Naar links knipperen
-gas geven en inhalen
-Rechts knipperen naar de juiste baan.
-AP aanzetten (twee pieipjes)
200 meter verder herhaling.
Jij hebt dan NoA aan staan waarschijnlijk?Bij mij gaat baanwissel (lane change) toch echt zonder uitschakelen van AP en piepjes (16.3). Dit gebeurt wel als je zelf te hard aan het stuur trekt. De snelheid van baanwissel kan beter maar we gaan wel langzaam de goede kant op. Vooral naar links vind ie snel moeilijk. Maar dat komt vast goed met de tijd.