Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
In een poging niet betweterig te doen, maar het is gewoon fout. Jouw gequote plaatje is van een model S. Daar zit ie rechts. Model 3 heeft m echt links in de spiegel. En ik hoef daar geen plaatje van te posten.
Deze teardown laat rond 07:00 de vermeende WiFi antenne zien en zegt dat deze aangetroffen is op de balk in het plafond tussen de B stijl. Klinkt als een aannemelijke locatie. Als hij in de linkerspiegel zit, wat zien we dan in de video?
 
Deze teardown laat rond 07:00 de vermeende WiFi antenne zien en zegt dat deze aangetroffen is op de balk in het plafond tussen de B stijl. Klinkt als een aannemelijke locatie. Als hij in de linkerspiegel zit, wat zien we dan in de video?

@Odie Geen idee... maar heb je de foto hierboven als antwoord in post #4041 op Model 3 draadje wel bekeken? Daar staat heel duidelijk OP de rechter antenne IN de bestuurdersspiegel ANTENNA WiFi... en OP de andere ANTENNA LTE...
 
Deze morgen in Azië op de Tesla app melding ontvangen dat er een nieuwe update klaar stond en deze via de app geïnstalleerd. Van versie 2019.20.2.1 naar 2019.20.4.2.
Ik veronderstel dat er in die 4.1 die ze enkele dagen geleden aan het uitrollen waren, enkele serieuze bugs zaten.

Diende een “hard reset” niet uitgevoerd te worden door de scroll wieltjes in te duwen samen met het rempedaal ? Misschien op die manier eens proberen ? Ik ga er wel vanuit dat het nadien wachten wordt tot de laatste nieuwe update (4.2) klaarstaat voor jouw configuratie. Bij de aflevering in het SeC had men mij meegegeven om de wagen thuis (of overdag op kantoor) steeds met een WiFi netwerk te verbinden. Deze wagens zouden voorrang krijgen in het systeem voor de updates.
 
@Odie Geen idee... maar heb je de foto hierboven als antwoord in post #4041 op Model 3 draadje wel bekeken? Daar staat heel duidelijk OP de rechter antenne IN de bestuurdersspiegel ANTENNA WiFi... en OP de andere ANTENNA LTE...
Ja die heb ik bekeken, je hoeft geen capitals te gebruiken.

Ik vraag me gewoon af wat die teardown laat zien. Een curieus doosje, de de dab antenne wellicht?
 
  • Funny
Reactions: Aghilas
@T1989

Kijk of de wifi connectie goed en stabiel is.
Zelf merk ik vaak de er een connectie is maar auto krijg geen IP nummer door connectie problemen (afstand)
Andere veel komende probleem is Sentry mode. Verwijder de stick voor zekerheid.
Als niks helpt kan je beste naar support bellen voor een push.
 
Van 2019.20.2.1 naar 2019.20.4.2 , een flinke download en 30 minuten downtime voor een domme game die in de firmware zit verwerkt. Echt, wat een bizar slecht ontwerp.

Uiteraard het spel ook geprobeerd maar nu al totaal niet interessant meer na 1x spelen. Het haalt het niet eens bij de gameplay van Mario Kart.

Laten ze eens de gigantische lijst van bugs fixen en daadwerkelijk nuttige gebruiks features toevoegen voor ze straks door de write cycles van het flash ram zijn door de nutteloze toevoegingen.
 
Van 2019.20.2.1 naar 2019.20.4.2 , een flinke download en 30 minuten downtime voor een domme game die in de firmware zit verwerkt. Echt, wat een bizar slecht ontwerp.

Uiteraard het spel ook geprobeerd maar nu al totaal niet interessant meer na 1x spelen. Het haalt het niet eens bij de gameplay van Mario Kart.

Laten ze eens de gigantische lijst van bugs fixen en daadwerkelijk nuttige gebruiks features toevoegen voor ze straks door de write cycles van het flash ram zijn door de nutteloze toevoegingen.

Pfoe, het spel haalt het zelfs niet bij de gameplay van de beste game op een spelconsole, ronduit waardeloos.

En dat allemaal gratis, hoe durven ze.

Beter focussen op de gigantische lijst bug fixes waarvan er ook in deze update zitten.
 
Dat wil dus zeggen dat NOA niet meer beschikbaar is. Want ik kan hem niet inschakelen omdat een nieuwe kaart vereist is. Heeft iedereen dit? Ik heb dit nergens gelezen.

Bij mij gaat NOA met die kaartversie wel. Steeds beter zelfs.

En geeft ondertussen ook ruimte aan van rechts ingvoegend verkeer dat met richtingaanwijzer aangeeft te willen invoegen. Door rustig in te houden.

Mooie ervaring.