Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

SpaceX (en aanverwante ruimte avonturen)

This site may earn commission on affiliate links.
Heb het hele verhaal niet zó gedetailleerd gevolgd maar gaan ze enkel de roadster lanceren? Of is er ook nog nuttige payload?
Gewoon om te bewijzen dat het kan? Is er nog niet genoeg ruimteafval rondom de aarde, dat we nu ook al de marsorbit gaan vervuilen? (Ook reeds aan de gang natuurlijk sinds de viking missies)
Of is er wel degelijk een meerwaarde die ik nog niet zie?
Heb ook mijn bedenkingen bij deze "stunt".
27 raketten die op raketbrandstof draaien, hoeveel uitstoot zal dit geven?
Patsergedrag noemen ze dit tegenwoordigo_O
 
  • Disagree
Reactions: is3 and FVO
Heb ook mijn bedenkingen bij deze "stunt".
27 raketten die op raketbrandstof draaien, hoeveel uitstoot zal dit geven?
Patsergedrag noemen ze dit tegenwoordigo_O
Columbus moest ook bomen laten omhakken om de Santa Maria en de Pinto te bouwen...
En ruimtevaart is nu net de enige transportmodus die niet elektrisch kan gerealiseerd worden.
 
  • Disagree
Reactions: Hayden
FalconHeavy én vooral de lancering van de Roadster is vandaag overal in het nieuws.
Onvoorstelbaar hoeveel nonsens er weer wordt verkocht, vooral op fora en lezersreacties.
Zelfs het TMC forum ontsnapt er niet aan.:confused:


Wat eens te meer bewijst welk een genie Elon Musk wel is; met een geweldig gevoel voor humor.
Voor een habbekrats (een afgedankte Roadster zonder batterij) krijgt hij enorm véél media-aandacht voor zowel SpaceX als Tesla.

Deze zal intussen iedereen wel gezien hebben, zeker ?

Go Falcon, Go Starman !
 
FalconHeavy én vooral de lancering van de Roadster is vandaag overal in het nieuws.
Onvoorstelbaar hoeveel nonsens er weer wordt verkocht, vooral op fora en lezersreacties.
Zelfs het TMC forum ontsnapt er niet aan.:confused:


Wat eens te meer bewijst welk een genie Elon Musk wel is; met een geweldig gevoel voor humor.
Voor een habbekrats (een afgedankte Roadster zonder batterij) krijgt hij enorm véél media-aandacht voor zowel SpaceX als Tesla.

Deze zal intussen iedereen wel gezien hebben, zeker ?

Go Falcon, Go Starman !
Moet ik mij aangesproken voelen? (ik leer graag bij)
 
  • Like
Reactions: S-19910
21:45 wordt het.
of niet (vandaag)
Ik weet niet of mijn kaars van de Heilige Rita morgen nog zal branden.
Mijn schuld is het niet hoor:confused:
20180206_183413.jpg