Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Spotify in de S

This site may earn commission on affiliate links.
heeft iemand ooit het probleem gehad dat er plots geen spotify meer door de speakers klinkt ? De tijd begint te lopen, maar ook al zet je het volume open hoor je niets. Ik moet dan een reset uitvoeren van de center console en dan werkt het terug :( alweer een bug :( Ik moet zeggen dat sinds ik mn MS heb (3 weken) ik erg enthousiast ben over de wagen maar minder over de buggy software, intussen liep ik al tegen 3 serieuze bugs aan ... Ik moet ongeveer 1 keer per dag die center console resetten, en dat duurt ook nog jammer genoeg 2 minuten ofzo
 
Hi edd, ik heb een 'oudje' (november 2013) en door de jaren heen heb ik met enige regelmaat een reset moeten doen, maar meerdere keren in de eerste weken zoals bij jou is wel wat veel. Spotify werkt bij mij ook nog niet vlekkeloos. Ik heb regelmatig dat hij de connectie even kwijt lijkt te zijn, verspringt tussen de nummers in mijn playlist, het gewoon even helemaal niet ziet zitten...maar dat hoef je niet per se met een reset van je center console te verhelpen, wat bij mij helpt is bij het media tabblad van het controls menu even uit- en opnieuw inloggen in Spotify (irritant genoeg tijdens het rijden, maar beter dan een reset). Ik hoop dat de andere bugs waar je tegenaan loopt minder zullen worden, dat kan bijna niet structureel zijn.
 
Ik heb alle 16 bladzijden nog niet doorgelezen, maar zijn er nog Spotify Premium abonnees die inloggen op hun Tesla en bij het starten van de auto meldingen krijgen via Facebook van onbekende login pogingen? Vandaag was het zogezegd in Madrid Spanje, zaterdag was het in Londen GB, ...
 
Andere vraag: iemand enig idee hoe ik de playlists refresh? Vanmorgen op kantoor een nieuwe list toegevoegd, kwartier laten in de auto gestapt, nog niet zichbaar. Kon niet echt een methode vinden, of kijk ik scheel?
Heb je al geprobeerd opnieuw in te loggen in de auto? Dat moest ik tenminste wel altijd nadat ik een planlist had veranderd. In algemene zin ging het automatisch refreshen niet zo heel erg automatisch... Ik praat in de verleden tijd omdat ik al een tijdje niets veranderd heb aan mijn playlists en er inmiddels weer één of twee firmware updates zijn geweest die dit mogelijk verholpen hebben, maar ik vermoed van niet als ik dit zo lees.
 
Nog iemand last van volgend fenomeen:
spotify liedje stopt op 28 seconden van het einde, blijft even stil hangen en dan begint liedje opnieuw; na twee keer gaat spotify in een "repeat last half second" en dus een soort drilboorgeluid?
Situatie doet zich enkel voor bij navigatie app op groot scherm (al dan niet met een actieve navigatie). Andere combinaties van app laten spotify gewoon uitspelen...
 
Nog iemand last van volgend fenomeen:
spotify liedje stopt op 28 seconden van het einde, blijft even stil hangen en dan begint liedje opnieuw; na twee keer gaat spotify in een "repeat last half second" en dus een soort drilboorgeluid?
Situatie doet zich enkel voor bij navigatie app op groot scherm (al dan niet met een actieve navigatie). Andere combinaties van app laten spotify gewoon uitspelen...
Yep, that's one of the many Spotify Tesla app bugs...
 
Gisteren begon de mijne wel erg raar te doen. Hij sprong van mijn playlist constant naar "Martin Garrix"-achtige muziek. Na wat "foeteren" bleek dat mijn zoon thuis zat en daar mijn account probeerde te gebruiken. Wel vreemd dat mijn songs halfweg plots overgingen in zijn songs, maar dat de titel gewoon bleef staan op wat ik had geselecteerd. Normaal stopt de muziek in dergelijke gevallen gewoon, en krijg ik de melding dat mijn account elders gebruikt wordt..

In dit topic toch even melden dat de Spotify app echt wel nog ver verwijderd is van een compleet product. Zowel functioneel als de bediening. Tot op heden (voor mij) de meest gebrekkige functie van de auto..
 
Nog iemand last van volgend fenomeen:
spotify liedje stopt op 28 seconden van het einde, blijft even stil hangen en dan begint liedje opnieuw; na twee keer gaat spotify in een "repeat last half second" en dus een soort drilboorgeluid?
Situatie doet zich enkel voor bij navigatie app op groot scherm (al dan niet met een actieve navigatie). Andere combinaties van app laten spotify gewoon uitspelen...

Ja, precies dit heb ik ook, volgens mij na de voorlaatste update.
 
Ook ik heb hetzelfde probleem met Spotify incl. het geluid dat blijft hangen op 28sec van het einde. Het enige wat dan nog helpt is een reset. Lijkt op een probleem dat is ontstaan met de laatste- of voorlaatste sw update. Het gebeurd bij mij niet alleen als ik de navigatie op het grote scherm heb, maar ook in andere situaties. Ik heb een Spotify premium account en heb al geprobeerd of het zich voordoet als ik het Tesla account gebruik. Maar dat maakt geen verschil.

Ik heb er melding van gemaakt bij Tesla. Die kunnen van afstand niks vinden, maar ik breng mijn auto langs het service-center aanstaande donderdag. Ben benieuwd.