Thor
Member
Hier ook een "sealen van de draagarm". Ik had gister een bezoekje aan de SeC R'Dam voor de geluiden die voornamelijk van de LV wiel/band komen. Dit lijkt vooralsnog een " gecupte (?) " band te zijn. Wordt eind augustus uitgevoerd.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Prima idee, bedankt voor de insteek.Dit had ik bij de mijne ook. Heb er met een schaar een inkeping in gemaakt en zo in het andere deel gezet. Zit nog altijd prima nu. Steekt nog net iets uit maar lang niet zo veel als toen die helemaal los zat, zoals ook bij jou het geval is. Wel jammer dat dit moet natuurlijk, er is ook gewoon geen goede manier om dit echt volledig dicht te houden. Kan altijd vuil tussen komen. Vooraan is het beter dus denk gewoon slechte materiaalkeuze achter.
Ik heb idd soms ook rechtsachter een rammel (geen gekraak maar echt een rammel)Hier rammelt hij al van dag één rechtsachter. Ik heb nog niet de tijd gehad om de juiste plaats te localiseren, als ik zeker weet van waar het komt zal er een service request volgen.
Mijn Triumph Spitfire had dit ook, maar dat was een oldtimer
Hier een vergelijkbaar euvel, maar komt van links, het paneel net achter de front speaker. Als ik daar op druk dan is de rammel weg. Geen big deal want alleen hoorbaar bij slechtere/klinkerwegen maar uiteindelijk toch maar een keer laten fixen.Ik had wat gekraak waarvan ik eerst dacht dat het van het scherm kwam, omdat ik hetzelfde geluid kreeg als ik wat tegen het scherm duwde. Het lijkt nu echter de witte (bij vele anderen houten) 'plank' te zijn die over het dashboard loopt. Als ik in het midden een stevige duw geef, houdt het gekraak een tijd op. Ik zal eens een service-afspraak moeten boeken.
Wd40 is geen smeermiddel, maar een vochtverdrijver. W staat voor water D voor displacement.Ha! Sinds kort heeft de rechterkant van mijn Model 3 een rammel, het lijkt erop als ik het raam een CM naar beneden doe de rammel/gekraakt verdwijnt. Iemand ervaring met dit en wat is er tegen te doen? Klopt het dat als ik de rubbers insmeer of inspuit met (WD40?) het mogelijk verholpen is? Is WD40 hier dan het meest geschikt voor? Ik irriteer me namelijk mateloos aan het geluid...
Echte mannen hebben enkel een hamer en WD40 nodigWd40 is geen smeermiddel, maar een vochtverdrijver. W staat voor water D voor displacement.
Rubbers invetten doe je met vaseline.
en duct tapeEchte mannen hebben enkel een hamer en WD40 nodig
Control Arm - Upper - Front - Pair (Remove and Replace) à € 0,- vw garantie, M3 van Feb 2019
Is net bij Tesla SeC Rotterdam gedaan. 2 manuren in totaal slechts, 9h begonnen en 10h kon ik alweer weg! Netjes!
Ik heb m ook voor een check staan vanwege 76000 km op de teller. 4 november weet ik meer (linksvoor vrijwel zeker en ik denk dat ze ze dan meteen allebei doen. ) De tips hier naar aanleiding van mijn klachten over lichte geluiden, vooral bij sterk insturen wat erger, werden bevestigd door “iemand met nog meer verstand van Tesla’s van wie ik de naam en functie niet zal noemen”Control Arm - Upper - Front - Pair (Remove and Replace) à € 0,- vw garantie, M3 van Feb 2019
Is net bij Tesla SeC Rotterdam gedaan. 2 manuren in totaal slechts, 9h begonnen en 10h kon ik alweer weg! Netjes!
Bij mij was op de 1e proforma factuur nog sprake van 'Reseal ... etc' maar dat is dus gecorrigeerd, als volgt...Ik heb m ook voor een check staan vanwege 76000 km op de teller. 4 november weet ik meer (linksvoor vrijwel zeker en ik denk dat ze ze dan meteen allebei doen. ) De tips hier naar aanleiding van mijn klachten over lichte geluiden, vooral bij sterk insturen wat erger, werden bevestigd door “iemand met nog meer verstand van Tesla’s van wie ik de naam en functie niet zal noemen”
Hey Bert, Wat maakt dat uit voor upper control arms? (Die trouwens al gereleased zijn, maar dat hielp niet)zie nu ineens dat je FSD hebt en HW3...tja, dat zou nog wel eens een dingetje kunnen zijn. Suc6
Zo, die pas vervangen frunk actuator doet het weer niet meer… Denk dat de frunk sedert vervanging to nu nog geen 10 keer open is geweest.Even een update: Auto is ondertussen bij SeC Hasselt binnen geweest voor herstel van 3 zaken; De 2de actuator voor de frunk is vervangen, een ‘low voltage module’ is vervangen omdat de spiegel aan de bestuurderskant niet meer wou dimmen EN de beide bovenste draagarmen zijn alsnog vervangen door die revisie ‘H’ waarover eerder werd gesproken. Alles onder garantie.
En de 2de actuator doet het ineens terug… Had een service afspraak met een ranger aangevraagd. Zouden ze vanop afstand een reset hebben uitgevoerd ofzo?Zo, die pas vervangen frunk actuator doet het weer niet meer… Denk dat de frunk sedert vervanging to nu nog geen 10 keer open is geweest.
Geweldige auto om mee te rijden, maar eveneens de auto die het meeste herstellingen nodig heeft van alles wat ik al heb gereden sinds ‘98
Hoeveel km heb je eigenlijk al gedaan?En de 2de actuator doet het ineens terug… Had een service afspraak met een ranger aangevraagd. Zouden ze vanop afstand een reset hebben uitgevoerd ofzo?