Ik heb recht op 9 maanden free supercharging: (6 via referral + 3 ivm geen proefrit). Maar die kreeg ik niet, na aflevering. Na veel bellen en emails lukte het toch, maar pas op 27 mei, terwijl de auto is afgeleverd op 31 maart 2019. Ik kon alleen niet zien hoe lang, er stond alleen Free SuperCharging. Vrijdagavond weer gekeken en toen stond er in mijn account dat ik supercharging heb tot 23-08-2019 (is ongeveer 27-08-2019), dat is maar 6 maanden.
Daarom stuurde ik vrijdag via “
contact-overige vragen", onderaan op de website een email of ze dat willen corrigeren naar 9 maanden dus tot 23-02-2020. Bellen kan immers niet meer.
Nu hebben ze vervolgens mijn account de hele Free SuperCharging weggehaald, er staat nu: "SuperChargen o.b.v. betalen per gebruik”.
Daarom heb ik nu maar weer een email gestuurd.
(Dat moest nu via “contact -
plan een service afspraak” omdat de “
contact-overige vragen” opeens verdwenen is):
Ik ben wel pissig, vooral omdat ik morgen toevallig een grote afstand reis, die niet zonder superchargen kan. Pissig ook op mezelf dat ik niet even gewacht heb tot na morgen met aan te geven dat het 9 maanden moet zijn ipv 6. Pissig omdat, erger nog dan mijn vraag negeren, ze me zelfs lijken te straffen. Pissig omdat je steeds moeilijker kunt communiceren met Tesla, dat ze nu zelfs
contact-voor-overige vragen weghalen.
De auto is fantastisch, maar de service lijkt op die van een dubieuse autozaak: na de aankoop willen ze niets meer van je horen, bellen lukt zelfs niet meer. Sorry voor mijn opmerking uit frustatie.
Ik las ergens dat je kunt chatten met Tesla. Hoe gaat dat? Vanuit de App, vanuit je Account, of nog anders.
Ik kan het niet vinden
, hoe kan ik daarbij komen? Of is dat niet meer mogelijk.