Rprp
Member
Tesla moet gewoon een oplossing vinden voor de capaciteit, daar zit het hele probleem en mensen reageren hun frustraties daarom af op de taxi chauffeurs. Ik ben er nu een aantal keren geweest, maar vermijd de SuC nu liever dan dat ik er ga laden.
Het is er gewoon in 90% van de gevallen druk of zelfs vol. Afgelopen week was ik er om 11 uur 's ochtends, ik kon gelukkig aan de laatste plek laden, maar ik zag al snel een wachtrij vormen. Op een gegeven moment stonden er 3 auto's (!) te wachten. En dat om 11 uur 's ochtends...
Het ergste is dan nog de vermindere laadsnelheid. Ik kom zelf uit Groningen en 200km bijladen duurt dan een eeuwigheid als de SuC vol zit, tel het wachten daar nog bij op en ik zoek liever een Chademo plek op de route.
Duitsland doet het inmiddels met 40 SuC's en Nederland, waar toch ontzettend veel Tesla's zijn verkocht, met 5 waarvan 1 overbevolkt. Een stuk of 3 a 4 SuC's meer verspreid zal het hele Amsterdam probleem oplossen dunkt me. Maar goed, Tesla time......
Ik vind het jammer en had stiekem gehoopt dat Tesla hier na de eerste klachten toch met wat ideeen was gekomen.
Het is er gewoon in 90% van de gevallen druk of zelfs vol. Afgelopen week was ik er om 11 uur 's ochtends, ik kon gelukkig aan de laatste plek laden, maar ik zag al snel een wachtrij vormen. Op een gegeven moment stonden er 3 auto's (!) te wachten. En dat om 11 uur 's ochtends...
Het ergste is dan nog de vermindere laadsnelheid. Ik kom zelf uit Groningen en 200km bijladen duurt dan een eeuwigheid als de SuC vol zit, tel het wachten daar nog bij op en ik zoek liever een Chademo plek op de route.
Duitsland doet het inmiddels met 40 SuC's en Nederland, waar toch ontzettend veel Tesla's zijn verkocht, met 5 waarvan 1 overbevolkt. Een stuk of 3 a 4 SuC's meer verspreid zal het hele Amsterdam probleem oplossen dunkt me. Maar goed, Tesla time......
Ik vind het jammer en had stiekem gehoopt dat Tesla hier na de eerste klachten toch met wat ideeen was gekomen.