Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers Frankrijk

This site may earn commission on affiliate links.
Is dat niet de eerder ook aangekondigde destinationcharger bij Langer?
Neen hoor, het wordt echt een SuC. Als je twijfelt op de kaart kun je onderaan de Destination Chargers wegfilteren.

Schermafbeelding 2017-06-23 om 20.28.12.png
 
  • Like
Reactions: SofaSogo
Ta Ta
Je rijdt er met een behoorlijke snelheid langs, maar we zijn er bijna zeker van vandaag, op onze terugreis uit Spanje, een nieuwe SUC (in aanbouw) aan de A31 te hebben waargenomen. Ter hoogte van Montigny le Roi en Val de Meuse (precies halverwege Beaune en Metz !!) tekenen zich de heerlijke vormen van - naar ik inschat- 8 Tesla stalls af. Aan de zuidzijde hoog op een heuvel.
Uit kijken ter bevestiging lijkt gewenst want het was een kort blikveld.
 
Ta Ta
Je rijdt er met een behoorlijke snelheid langs, maar we zijn er bijna zeker van vandaag, op onze terugreis uit Spanje, een nieuwe SUC (in aanbouw) aan de A31 te hebben waargenomen. Ter hoogte van Montigny le Roi en Val de Meuse (precies halverwege Beaune en Metz !!) tekenen zich de heerlijke vormen van - naar ik inschat- 8 Tesla stalls af. Aan de zuidzijde hoog op een heuvel.
Uit kijken ter bevestiging lijkt gewenst want het was een kort blikveld.
I'll take it.
 
Zo te zien worden het twee SuCs op de Aire de Montigny le Roi (zuidelijke richting) en de Aire de Val de Meuse (naar het noorden.) Dat is misschien nog wel beter dan de locatie iets verderop naar het zuiden bij Langres.
Van daar naar Arlon is 248 km en de andere kant op is het 222 km naar Mâcon en 342 km naar Archamps. Die laatste is een beetje krap maar daar komt volgens mij op de A39 ook een SuC voor.
 
Laat maar weten jongens, ik doe mee ;)
Misschien moeten we eerst even afwachten of @Sijsje het helemaal goed gezien heeft. Wie heeft contacten binnen Tesla en kan uitvogelen wanneer die SuC opengaat? Voor mij is het straks een kort ritje er naartoe dus niet zo ingrijpend, maar om nou 600 km te rijden en vervolgens een niet-operationele SuC van dichtbij te gaan bekijken lijkt me niet echt een feest.