Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers Frankrijk

This site may earn commission on affiliate links.
Dat zuigt :(, je moet van de snelweg af en het eerste jaar kijken we tegen een Arlon situatie aan met laden op een desolate bouwplaats.

Arlon, eerst mopperden we dat we zouden moeten wachten tot VdV eindelijk klaar zou zijn. Toen heeft men, om van het gemopper af te zijn, de SuC alvast gebouwd zodat wie dat wil en wie het nodig heeft, daar kan laden.
Toen was het weer van : Hoe kunnen ze nu hier een SuC neerzetten terwijl er geen hotel/restaurant etc. staat.

Datzelfde nu daar. Op dit moment werkt hij nog niet en vindt men andere oplossingen om te laden. Dat kan natuurlijk best zo blijven en dan gebruiken we hem toch pas als het restaurant ook klaar is. Dacht ik.
 
Hans, we zijn niet allemaal zoals jij met een super-roze bril. We blijven 'Ollanders en die moeten gewoon wat te mopperen hebben.

Dus ja, mooi dat er een SuC komt maar ik had 'm liever aan de A31 op een aire gezien zoals bij Reims, Chateauvillain en Urvillers.

PS. Ga je mijn SuC reviews nog op teslavragen.nl publiceren?
 
Hans, we zijn niet allemaal zoals jij met een super-roze bril. We blijven 'Ollanders en die moeten gewoon wat te mopperen hebben.

Dus ja, mooi dat er een SuC komt maar ik had 'm liever aan de A31 op een aire gezien zoals bij Reims, Chateauvillain en Urvillers.

PS. Ga je mijn SuC reviews nog op teslavragen.nl publiceren?
Dan zijn we het eens. Ja, heb er een paar klaar staan die er deze week bij komen.
Lokaties, vraag eens aan de Oostenrijkers :)
 
Had al zo t vermoeden. Reed er vanmorgen heel vroeg langs, en zag op de kaart dat er 14 van de 16 beschikbaar waren.
Mooi hè? Zullen best wat forumleden blij mee zijn als ik me de posts van afgelopen periode herinner. Ik heb de moeizame start in Frankrijk nog meegemaakt en dan is het nu gewoon fantastisch en dat in een paar jaar tijd.
 
  • Like
Reactions: HWS