Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
View attachment 66762

Ha, Sunelpo doet de installatie?!
Ik heb nog met die mannen (gebroeders Brusselmans) samengewerkt, ik zal nooit vergeten dat ze met mij lachten toen ze in mijn business geen case zagen. Zouden zij nu 6 jaar later hun dieselstokers al vervangen hebben door iets eigentijdser? (hun nucleaire sponsor blijven ze blijkbaar voorlopig toch nog trouw)
Hun visie in 2008 was ook om vooral in te zetten op waterstof dat thuis geproduceerd zou worden met PV-panelen en als backup zou dienen voor auto en huishouden.

Op technisch vlak kan ik echter niets slecht over hen zeggen. Ze weten zeer goed waarmee ze bezig zijn als ze iets aannemen.
 
een SuC in Hasselt....zou ook welkom zijn......

Aan de verkeerswisselaar E313 en E314 zou ideaal zijn...

- - - Updated - - -

Ik heb vrijdag eens gepolst bij de mensen van Tesla die de SuC Aartselaar in bedrijf aan het stellen waren. Hij wou niets lossen, maar zijn non-verbale communicatie vertelde me dat er nog wel iets zou komen in België.

Tja - Namen valt al enige tijd als mogelijkheid... zou idd de Ardennen beter bereikbaar maken...
 
Tja...geen SuC in Hasselt....dan maar doorrijden naar Geleen want Antwerpen haal ik niet meer. Toch een heel stuk van Hasselt naar Geleen....
SuC staat op parking van Van Der Valk hotel....in een hoekje...moest zoeken....en.....geen enkele Nederlander te zien :-D
Gaat wel vooruit....7 10 kmh erbij aan 330 ampère.
20141223_154817.jpg


- - - Updated - - -

20141223_154923.jpg
 
Lummen, Namen en Luik zouden handig zijn. Allemaal op kruispunten van snelwegen.
Luik zou wel eens het 'Coming Soon' puntje onder Urmond kunnen zijn.

Luik of regio Leuven (Lummen kan er desnoods ook nog mee door) staan inderdaad nog hoog op mijn verlanglijstje; met die locaties is de regio van de Luikse Ardennen (Spa) en de oostkantons (hoge venen) ineens ontsloten voor daguitstapjes.
 
SuC Gent draait wel....was een Belg aan het laden bij aankomst....ondertussen nog 2 Belgen gearriveerd....
Wel spijtig dat zowel de bar bij Holliday Inn als Campanile gesloten zijn....een koffietje zou wel deugd doen tijdens het wachten...
 
Die mannen van Sunelpo, de onderaannemer die eerder deze week daar aan het werken was, had gezegd dat zij hun werk dienden op te leveren voor het einde van het jaar. Daarna moet de DNB wel nog de transformator komen aansluiten. Volgens de aanwezige man van tesla, zou de SuC in dienst moeten zijn tegen de 5/6 januari.
De mannen van Sunelpo hadden eerder gezegd tegen de 10de....
Zal dus niet meer lang duren...voordat de champagne koud gezet mag worden
 
SuC Gent draait wel....was een Belg aan het laden bij aankomst....ondertussen nog 2 Belgen gearriveerd....
Wel spijtig dat zowel de bar bij Holliday Inn als Campanile gesloten zijn....een koffietje zou wel deugd doen tijdens het wachten...

ik kom ook nog eens langs rond 15.30
De bar daar is meer dicht dan open... ben ook al een paar keer naar Campanile moeten gaan.