Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zit de meisjes altijd te bekijken en vraag mij af...Wie is nu de dochter van Frank :confused:

Tja, als dit forum niet echt volgt mis je wat. Xfrank heeft haar hier ook al voorgesteld, inclusief foto's. Gewoon een paar duizend Posts doorlezen. Als je het vind weet je meteen wat ik bedoel. :)

Edit....

Deze was mij bijgebleven

Ons kleine heeft aan mijn verf gezeten!
Het resultaat ligt morgen in de winkel.
https://www.facebook.com/CheMagazineBE/photos/t.567868390/815913755118259/?type=1&theater
 
Last edited:
Zijn ze niet nu een kabel door het wegdek aan het steken waardoor het complete verkeer naar NL over de dorpen moet?:wink:

en pas op bij Postel, want de flikken staan nu de hele tijd met hun flitswagen te posten...

maar een SuC in Arendonk? daar kan ik me niks bij voorstellen, zeker niet als Van Der Valk Eindhoven nog ooit iets mag worden.
Maar mocht iemand concretere info hebben hoor ik t graag.
 
7 stals bezet in Gent momenteel. Het was al even geleden dat ik hier geweest was. (van 3 mei volgens mijn databank):wink:
Ik weet niet of je dat excel-lijstje officieel een databank mag noemen ;-).

Ik gisteren 2x Nijvel en 2x Senlis geladen. Nijvel 2x alleen en Senlis 1x met een taxi en 1x alleen. Daar kwam toen nog een andere Belg na mij toe en die moest even wachten. In Senlis hing ook een info-bord dat er nog uitgebreid zou worden, maar geen concrete werken/info.