Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • Want to remove ads? Register an account and login to see fewer ads, and become a Supporting Member to remove almost all ads.
  • Tesla's Supercharger Team was recently laid off. We discuss what this means for the company on today's TMC Podcast streaming live at 1PM PDT. You can watch on X or on YouTube where you can participate in the live chat.

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Idd. Wat als ze alle 8 bezet waren? Dan ging ik en die persoon die nog een hele rit voor de boeg had moeten wachten tot de match gedaan was? Is zeker de bedoeling niet.

Volledig mee eens. Kom dan iets vroeger naar de match of blijf even iets langer en ga dan laden. De meeste supporters kunnen wellicht vlot heen en weer op een volle lading en hebben wellicht niet eens absolute nood aan bijladen aan de SuC.
 
  • Like
Reactions: Phil_BE
Ik moet morgen ook in Gent laden. Ben er tegen 15 uur. Dan zijn de restaurants dicht. Wie weet er iets in de buurt (liefst loopafstand) waar we snel iets eten kunnen halen. Kids zijn mee dus McDonalds of zoiets is prima.
MC Donalds of zo is er niet echt in de buurt
maar "Hier" kan je iets drinken en eventueel een croque monsieur of pizzaatje eten.
SuC gent.jpg
 
Zo moeilijk kan dat allemaal niet zijn als ze willen. Ik heb mijn Tesla ook al alleen gelaten in Aartselaar tijdens het laden. Kaartje gelegd voor iemand die dringend moet laden met gsm nummer, iets gaan eten in de MC Donalds, Tesla app laat weten nog 15 min, dan ga ik terug en auto is juist klaar als ik toekom. Klaar voor de volgende :)
 
  • Like
Reactions: HWS
Zo moeilijk kan dat allemaal niet zijn als ze willen. Ik heb mijn Tesla ook al alleen gelaten in Aartselaar tijdens het laden. Kaartje gelegd voor iemand die dringend moet laden met gsm nummer, iets gaan eten in de MC Donalds, Tesla app laat weten nog 15 min, dan ga ik terug en auto is juist klaar als ik toekom. Klaar voor de volgende :)

Iets in me zegt dat ze niet veel goesting zouden hebben om de match te verlaten :rolleyes:
 
Zo moeilijk kan dat allemaal niet zijn als ze willen. Ik heb mijn Tesla ook al alleen gelaten in Aartselaar tijdens het laden. Kaartje gelegd voor iemand die dringend moet laden met gsm nummer, iets gaan eten in de MC Donalds, Tesla app laat weten nog 15 min, dan ga ik terug en auto is juist klaar als ik toekom. Klaar voor de volgende :)
Jij hebt blijkbaar nog niet gehoord van de Tesla Club Belgium - laadparkeerschijf? ;)
PM me je adres (als je geïnteresseerd bent uiteraard) en ik steek er een aantal in de bus.
 
Druk in Gent!
toen ik hier aan kwam waren alle stals bezet en nog een wachtende voor mij.
Daarnet toch vreemde praktijken gezien die niets met de voetbal van Gent te maken hebben.
Een groene P85 komt hier aan en zet hem aan de lader. enkele minuten later komt een BMW op de parking die hem recht over de groene tesla zet. De man uit de tesla stapt in de BMW en ze rijden samen weg.
De kans is groot dat de tesla hier een tijdje aan de stekker blijft hangen. groene P85 1-GMW-XXX
 
Gebeurd vaak in Gent dergelijke dingen. Ik moet zeggen dat ik daar ook laad wanneer het eigenlijk niet nodig is, maar gewoon een handige stopplaats voor me. Maar vraag aan nieuwe rijders die toekomen of ze op doortocht zijn... zeker met buitenlandse nummerplaten. Dan mogen ze mijn plaats hebben
 
  • Like
Reactions: HWS
Gebeurd vaak in Gent dergelijke dingen. Ik moet zeggen dat ik daar ook laad wanneer het eigenlijk niet nodig is, maar gewoon een handige stopplaats voor me. Maar vraag aan nieuwe rijders die toekomen of ze op doortocht zijn... zeker met buitenlandse nummerplaten. Dan mogen ze mijn plaats hebben

ik doe dat ook , meestal ben ik bij of in de auto of ligt mijn kaart klaar. ik zal ook als eerste stoppen met laden als alle stals bezet zijn en er mensen aan komen.
Maar u laten oppikken en even op uit trekken is nog iets anders.
Dit lijkt me nog lastiger dan het voetbalfenomeen. Daar kan je nog een beetje rekening mee houden.
 
Jij hebt blijkbaar nog niet gehoord van de Tesla Club Belgium - laadparkeerschijf? ;)
PM me je adres (als je geïnteresseerd bent uiteraard) en ik steek er een aantal in de bus.

Ik ga ondertussen op mijn uitspraak moeten terugkomen. Heb al verschillende aanvragen gekregen waar ik eentje naartoe ga sturen, maar het moet ergens ophouden...
 
Er moet me na gisterenavond iets van het hart.

Na het opepingsevent van de Store en Sec in St Martens Latem ging ik omdat ik anders met -4% range ging thuiskomen even super chargen in Gent. tenminste die even dat dacht ik...

Blijkt dat er daar aangekomen er van de 8 stalls 5 stalls bezet waren door mensen die hun S daar mooi hebben geparkeerd om naar de Match van AA Gent te gaan.

Dit KAN niet en is uiterst asociaal gedrag ik ga een brief sturen naar Tesla Motors daar moet worden opgetreden.

Super Chargers zijn bedoeld voor mensen die onderweg zijn.

Het resultaat hiervan trouwens is dat er 4 wagens voor me stonden te wachten / aan te schuiven

ander resultaat is dat ik een prettig gesprek heb gehad met een man uit het Brugse die sinds 28 december eigenaar was van een 70.

Ik hoop dat dit ons niet te wachten staat met de Model 3 ...


Oei...nu onze kleinste bij AA Gent getekend heeft zal ik daar toch regelmatig staan.
Ik vroeg me al af hoe het daar zou zijn om tijdens volle voetbaldrukte te gaan laden.