Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Wel gevonden op de Tesla site...... Antwerp Supercharger | Tesla Nederland

En op facebook een foto van iemand die staat te laden....

26114351_533617440330637_8725433363657230175_o.jpg
Yep dat is Pegasus op 30/9. Open sinds 29/12 15:00
 
Ik moet vrijdag naar van Utrecht naar Saarbrücken en ben van plan via Verviers te rijden.
Heeft iemand al ervaring daar?
Op de terugweg zal ik waarschijnlijk Mënsbech Supercharger moeten aandoen, behalve wanneer ik op locatie kan laden
Gewoon gps volgen, nog nooit ge-iced gezien, en nooit meer dan 4 tegelijk aan de laders, propere toiletten, ...
Niet vergeten ticketje aan de receptie gaan vrahen om parking te verlaten.
 
Verviers ? Een supercharger van 13 uit een dozijn.
8 stalls.
Vandevalk.
Plaats zat de drie keer dat ik er geweest ben.
Ik kon laden aan 116kw.
Gewoon gps volgen, nog nooit ge-iced gezien, en nooit meer dan 4 tegelijk aan de laders, propere toiletten, ...
Niet vergeten ticketje aan de receptie gaan vrahen om parking te verlaten.

Vrijdag ochtend om 08:00 daar ontbeten terwijl ik aan het laden was. Er stond 1 andere Tesla. Laden ging lekker snel
Mooi gebouw en prima ontbijt.
Op de terugweg wederom daar geladen en prima kunnen dineren.
Mijn beeld van Van der Valk is duidelijk gedateerd. Prima tent in Verviers en het wordt ook heel goed bezocht
1 stall was geiced. Verder zo'n 6 andere Tesla's aan het laden waardoor het laden iets langzamer ging. Na afloop van het diner was de auto echter helemaal volgeladen.
 
  • Like
Reactions: S-19910
Vrijdag ochtend om 08:00 daar ontbeten terwijl ik aan het laden was. Er stond 1 andere Tesla. Laden ging lekker snel
Mooi gebouw en prima ontbijt.
Op de terugweg wederom daar geladen en prima kunnen dineren.
Mijn beeld van Van der Valk is duidelijk gedateerd. Prima tent in Verviers en het wordt ook heel goed bezocht
1 stall was geiced. Verder zo'n 6 andere Tesla's aan het laden waardoor het laden iets langzamer ging. Na afloop van het diner was de auto echter helemaal volgeladen.
Blij dat te horen, had er nog niet gegeten.
 
Vrijdag ochtend om 08:00 daar ontbeten terwijl ik aan het laden was. Er stond 1 andere Tesla. Laden ging lekker snel
Mooi gebouw en prima ontbijt.
Op de terugweg wederom daar geladen en prima kunnen dineren.
Mijn beeld van Van der Valk is duidelijk gedateerd. Prima tent in Verviers en het wordt ook heel goed bezocht
1 stall was geiced. Verder zo'n 6 andere Tesla's aan het laden waardoor het laden iets langzamer ging. Na afloop van het diner was de auto echter helemaal volgeladen.

Het ontbijtbuffet is er voortreffelijk, het is zelfs met bubbels erbij.
Een tip voor lunch/diner : de streek is er gekend voor de Luikse gehaktballetjes in perensiroop (= “Liègeoise”) ; ook te krijgen in hun bistro Entrepotes bij de bar.
Nog een tip : aan de overkant heb je het chocolademuseum Darcis, een bezoek echt de moeite waard. Daar is op het gelijksvloers ook een gelagzaal met mogelijkheid tot ontbijtformule, belegde broodjes,... en vooral geweldig lekkere patisserie en chocoladeproducten, op zich een kleine omweg waard !
 
Net in Aalst aangekomen, achtste plekje van de acht ingepalmd... #rushhour

Ah ja, edit met m'n vraag: heb hier steevast connectieproblemen met m'n wagen, binnen in Ibis genoeg netwerk, al dan niet via Wifi, maar de wagen lijkt maar niet aan netwerk te geraken... always connected staat aan, daarnet voor ik uitstapte had ik twee streepjes op de bovenkant van m'n scherm in de wagen. Rare dinges toch wel. Nog mensen met hetzelfde probleem of die me kunnen gidsen naar een mogelijke oplossing? En ja, 't is een OnePlus maar 'k heb het enkel voor in Aalst, zodoende :p:D
 
Last edited:
Net in Aalst aangekomen, achtste plekje van de acht ingepalmd... #rushhour

Ah ja, edit met m'n vraag: heb hier steevast connectieproblemen met m'n wagen, binnen in Ibis genoeg netwerk, al dan niet via Wifi, maar de wagen lijkt maar niet aan netwerk te geraken... always connected staat aan, daarnet voor ik uitstapte had ik twee streepjes op de bovenkant van m'n scherm in de wagen. Rare dinges toch wel. Nog mensen met hetzelfde probleem of die me kunnen gidsen naar een mogelijke oplossing? En ja, 't is een OnePlus maar 'k heb het enkel voor in Aalst, zodoende :p:D
Ai, Ik ben er om 18:55 vertrokken. Toen ik een half uur eerder aankwam, was ik de vijfde. Ik ben vertrokken toen de laatste plaats (naast mij) ingenomen werd. Misschien had je wel mijn plaats: 3B denk ik.
Connectieproblemen heb ik er nog niet ondervonden. Misschien heb je mijn obsolete titanium kleur nog zien vertrekken.
 
Net in Aalst aangekomen, achtste plekje van de acht ingepalmd... #rushhour

maar de wagen lijkt maar niet aan netwerk te geraken... always connected staat aan, daarnet voor ik uitstapte had ik twee streepjes op de bovenkant van m'n scherm in de wagen.

Zelfde ervaring: in Aalst krijgt de wagen geen connectie (Proximus op mijn iPhone werkt daarentegen goed). Weet iemand via welk GSM netwerk de Tesla's in België geconnecteerd zijn?...
 
Net in Aalst aangekomen, achtste plekje van de acht ingepalmd... #rushhour

Ah ja, edit met m'n vraag: heb hier steevast connectieproblemen met m'n wagen, binnen in Ibis genoeg netwerk, al dan niet via Wifi, maar de wagen lijkt maar niet aan netwerk te geraken... always connected staat aan, daarnet voor ik uitstapte had ik twee streepjes op de bovenkant van m'n scherm in de wagen. Rare dinges toch wel. Nog mensen met hetzelfde probleem of die me kunnen gidsen naar een mogelijke oplossing? En ja, 't is een OnePlus maar 'k heb het enkel voor in Aalst, zodoende :p:D

ook een Oneplus ? (ik ook een 3T :) beste gsm die ooit had, veel beter dan iPhone vind ik).
En binnenkort word ik ook concurrent voor de stalls in Aalst (alhoewel gij toch ook gewoon in Gooik kunt laden?, gelijk de echte ;-)