Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
No idea how much kW/h this is but this was today in Antwerp.
image.jpg
 
Een uurtje geleden was het bijna full-house in Gent, met 6 van de 8 stalls bezet :smile:

Zo, thuis aangekomen. Het nieuwe stukje A4 genomen.. Google heeft hem er al maar de navigatie nog niet. Scheelt me gewoon vanaf Gent - thuis 25-30 minuten. Wel 4,95 tol betalen aan de Belg. Goed zo, lekker die Hollanders uitknijpen ;) je komt dan ook langs Doel. Inmiddels alles over bekend ivm energie België.

Toen ik vertrok uit Gent stonden er maar 2. Een witte Belg en ik dacht dat er een grijze hollander volle bak net aankwam. Daarna dus aardig wat erbij gekomen. Ik vertrok toen het restaurant open ging. Misschien daarom ineens druk, restaurant ging open?

Aan de bar maar even wat kleins genomen. Moet wel zeggen, de mozzarella pomodori was voortreffelijk. Had ik niet verwacht. Echt een aanrader.
 
Misschien de McDonnalds ? Weet wel niet hoever die van de SuC is...

McDonalds is nou niet bepaald culinair verantwoord, maar ook nog eens 30 minuten lopen vanaf de SuC. Dus eerst door de mcdrive voor u en dan pas laden ;)

Ga echt steeds meer serieus overwegen om Tesla te vragen om bij mij een SuC te plaatsen. Gooi ik desnoods restaurant ook op zaterdag open;:) tenminste goed voedsel... Maar is beetje of topic, is in Holland.
 
McDonalds is nou niet bepaald culinair verantwoord, maar ook nog eens 30 minuten lopen vanaf de SuC. Dus eerst door de mcdrive voor u en dan pas laden ;)

Ga echt steeds meer serieus overwegen om Tesla te vragen om bij mij een SuC te plaatsen. Gooi ik desnoods restaurant ook op zaterdag open;:) tenminste goed voedsel... Maar is beetje of topic, is in Holland.

Volledig mee eens ivm McDo... als het enigszins kan - vermijden ...

Op een zondag avond weet ik niet waar je om 21:30 nog iets deftigs kan gaan eten...
 
McDonalds is nou niet bepaald culinair verantwoord, maar ook nog eens 30 minuten lopen vanaf de SuC. Dus eerst door de mcdrive voor u en dan pas laden ;)

Ga echt steeds meer serieus overwegen om Tesla te vragen om bij mij een SuC te plaatsen. Gooi ik desnoods restaurant ook op zaterdag open;:) tenminste goed voedsel... Maar is beetje of topic, is in Holland.

Tijdens een gesprek met de TeslaSuperchargerBoys gaven deze aan dat Tesla daar wel open zou voor staan.
vraag is alleen of de decision makers het daar mee eens zijn.

Maar ik hoop dat Tesla inziet dat ze dit soort initiatieven moeten omhelzen.