Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Laadsnelheid hangt van een aantal factoren af, zoals soc bij aankomst, stond er naast jouw wagen nog eentje te laden, hoe druk was het.

Opzich lijkt me 97kw wel redelijk. Van de week bij een drukke SuC Apeldoorn begon ik op 65kw, nadat er wat auto’s vertrokken ging het richting de 90kw.
 
Vraagje, ik stond van de week bij de SuC Oosterhout te laden terwijl ik in de auto zat te werken. Hij laadde met 498 km/hr, 97kw. Is dit veel, weinig, normaal? Zo maar een vraag om te leren inschatten hoe snel het laden gaat.
Misschien handig om in de handtekening op te nemen dat je in een S75D rijdt, dan hoeven we dat niet op te zoeken. Voor een 75kWh pakket is 97 kW laadsnelheid wel zo ongeveer het maximum.
 
Weet iemand iets over de Supercharger die bij Leiden / Leiderdorp zou komen? Ik weet dat er staat on 2018 - maar eerst stond er zomer 2018..

Is er al iets bekend van voortgang of geplande oplevering - afgezien van de locatie bij Bas Neon in de buurt?
Die komt voorlopig niet. Er wonen teveel locals die daar misbruik van gaan maken :p
 
Iemand al opgevallen dat op de site van Vd valk over Superchargers in Haarlem wordt gesproken ? Of zou het een DEC zijn ?


DC2E95EA-A523-4AC9-B380-499471CDED2B.png
 
  • Informative
Reactions: Faiz71
even langs gereden...is om de hoek immers. Geen (signaal van een) SuC te ontdekken. Wel 4 DeC's en een lader voor de overige EV's - ter beschikking gesteld door ons (via Tesla). Er is hier en daar nog wel eens kritiek op Tesla, maar welk ander automerk deelt gratis laders uit die expliciet beschikbaar worden gesteld voor concurrenten? Sterker nog - die laatste groep doet zelfs amper iets voor hun eigen klanten -;)

IMG_4855.jpg