Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik hoop dat die SuC bij Delft niet eind 2019 komt... naar wat hier eerder stond komt deze er in combinatie met een nieuwe Van der Valk maar als we daar op moeten dan gaat deze SuC pas 2e helft 2020 open.

Ik vrees dat als je op doorreis bent tijdens de spits je met al die nieuwe Tesla's in de rij mag gaan staan in de randstad.
 
Weet niet of dit al in dit topic stond maar. Gister was ik bij het SEC in Amsterdam en die vertelde dat de Superchargers daar definitief ook niet meer terug komen. Wel zou er nu heel snel een nieuwe beschikbaar komen bij Badhoevedorp.
nog niet en nu wel. Dank je. Overigens meer dan logisch dat ze het zo doen want de infra daar leende zich niet voor de drukte laat staan voor een groei in de toekomst.
 
Weet iemand wat er met de eerste 8 stalls in de SuC Breukelen mis is ?

Welke "eerste" ? vooraan, achteraan?
Ik heb er gewoon staan laden begin van de middag... volgens mij stond je zelfs links van mij -;). Ik kwam later, maar was eerder weg.
Kon daar volle bak laden (max 116). Het is daar wel erg krap overigens.. helpt ook niet als mensen hun auto maar neerplempen, zoals deze taxi tegenover mij......

IMG_4725.jpg
 
Ik hoop Google Maps
Ruimte zat, prima bereikbaar vanaf A4 en A13 (en A12 is ook dichtbij). Starbucks en KFC, of op 7 min lopen McD.
De SUC bij Delft komt in de harnaschpolder. Daar komt de v/de Valk. Maar die zal echt pas eind 2020 opengaan. Hopelijk de suc eerder. Iemand daar ervaring mee bij andere v/d Valk? Of is de opening van de v/d valk gelijk aan de opening van de stalls?
 
De SUC bij Delft komt in de harnaschpolder. Daar komt de v/de Valk. Maar die zal echt pas eind 2020 opengaan. Hopelijk de suc eerder. Iemand daar ervaring mee bij andere v/d Valk? Of is de opening van de v/d valk gelijk aan de opening van de stalls?

Bij arlon in belgie waren de stalls al een jaar of zo. open voor het hotel zelf.

En lekker op Dixie van de bouwvakkers:eek:
 
  • Helpful
Reactions: Ataraxia
Welke "eerste" ? vooraan, achteraan?
Ik heb er gewoon staan laden begin van de middag... volgens mij stond je zelfs links van mij -;). Ik kwam later, maar was eerder weg.
Kon daar volle bak laden (max 116). Het is daar wel erg krap overigens.. helpt ook niet als mensen hun auto maar neerplempen, zoals deze taxi tegenover mij......

View attachment 340984

Ik was donderdagochtend in Breukelen en er stond een hek voor de eerste 8 stalls bij het binnenrijden van de SuC.
Op jouw foto kun je het hek nog zien staan ...
Ik heb net gebeld met Tesla en de medewerkster vertelde dat het om gepland onderhoud ging :D
 
Ik was donderdagochtend in Breukelen en er stond een hek voor de eerste 8 stalls bij het binnenrijden van de SuC.
Op jouw foto kun je het hek nog zien staan ...
Ik heb net gebeld met Tesla en de medewerkster vertelde dat het om gepland onderhoud ging :D

Mijn beeld was dat het hek aan de kant stond waar je niet geacht wordt te staan laden. Want dat kan je immers aan de andere kant doen - daar zie je ook de afscheiding tussen de laadplaatsen. Zo te zien dus verder niets aan de hand met die 8 laders - er stonden meerdere auto's.
Dit is een oudere foto, daar kan je dit zien. Wat ik me kan voorstellen is dat ze aan deze kant ook afscheiding tussen de laadplaatsen gaan aanbrengen - zodat er wat meer ruimte tussen de ladende auto's ontstaat.

IMG_4562.jpg
 
Ik was donderdagochtend in Breukelen en er stond een hek voor de eerste 8 stalls bij het binnenrijden van de SuC.
Op jouw foto kun je het hek nog zien staan ...
Ik heb net gebeld met Tesla en de medewerkster vertelde dat het om gepland onderhoud ging :D
Geen sporen van uitbreiding met meer stallen?

Is de (modder)weg inmiddels ook weer hersteld? Wordt nog leuk straks met de herst en winter..
 
Even een berichtje aan de eigenaar van een zwarte MX (RK-376-*) die nu bij de SuC Apeldoorn staat te laden, je autoalarm staat te gillen ;)
Hoe groot zou de kans zijn dat deze eigenaar zo geïnteresseerd is dat hij dit forum leest? Wel leuk dat je z'n alarm hebt geactiveerd wat me op een idee brengt.
"alle tesla's die op een Suc staan waar ge-ICEed wordt drukken onophoudelijk hun claxon" Tot iedere ICE weg is..
Tip aan hen die het forum wel lezen: Koop oordopjes als je naar Suc Kortrijk gaat.
 
Hoe groot zou de kans zijn dat deze eigenaar zo geïnteresseerd is dat hij dit forum leest? Wel leuk dat je z'n alarm hebt geactiveerd wat me op een idee brengt.
"alle tesla's die op een Suc staan waar ge-ICEed wordt drukken onophoudelijk hun claxon" Tot iedere ICE weg is..
Tip aan hen die het forum wel lezen: Koop oordopjes als je naar Suc Kortrijk gaat.
Een beetje Teslarijder kijkt toch minstens 3x per uur op dit forum.:cool:
Het zou kunnen zijn dat mijn muziek het alarm heeft geactiveerd, zat een beetje diepe bass in :rolleyes:

Als een SuC ge-ICE’d is en er zit een autoalarm op de ICE, werkt soms een dreun op een van de zijruiten om de boel aan het gillen te krijgen (let wel, ERTEGENAAN, niet DOORHEEN:cool:)