You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zevenaar is ruk. Probeer altijd deze te vermijden. Laatste keer het zelfde en ook een paar stalls die helemaal niet werkten.Was vandaag in zevenaar op 1a aan het laden met 78kw en toen 1b inpluggen zakte hij ineens terug naar 54kw. Sowieso vreemd dat ik niet 115 kreeg. Zat op 20% soc en warme accu.
Niet mijn beste laadervaring in 5jr tijd en 170k kms elektrisch.
Was vandaag in zevenaar op 1a aan het laden met 78kw en toen 1b inpluggen zakte hij ineens terug naar 54kw. Sowieso vreemd dat ik niet 115 kreeg. Zat op 20% soc en warme accu.
Oh lekker. Ik dacht al dat het aan mij lag. Niemand daar en ik moest een uur laden om verder te kunnen :-(Oja, als we toch bezig zijn met Supercharger weetjes: in Zaltbommel is bij de installatie per ongeluk een cabinet neergezet van de Urban Superchargers: op stall 10A en 10B krijg je maximal 72kW (maar wel onafhankelijk van of de andere stall bezet is).
Als je daar verwacht nu een hogere snelheid te krijgen dan kan dat wel eens tegenvallen....
Oh jeetje, lees dit nu pas HAHAHAHAHA ik ben er dus ook ingestonken bij stall 10!Oh lekker. Ik dacht al dat het aan mij lag. Niemand daar en ik moest een uur laden om verder te kunnen :-(
Oh jeetje, lees dit nu pas HAHAHAHAHA ik ben er dus ook ingestonken bij stall 10!
Het was laat en had de tijd. Bovendien rij ik de SR+ dus max 100 kw. Ik nam aan dat de tijd die het kost om te verzetten / opnieuw op te starten etc niet opweegt tegen de tijdswinst van 100kw. Ik hoefde overigens ook niet helemaal vol te laden.Verplaats je de auto dan niet? Als ik niet binnen een minuut boven de 100kW kom dan doe ik echt wel de stall shuffle.
Het was laat en had de tijd. Bovendien rij ik de SR+ dus max 100 kw. Ik nam aan dat de tijd die het kost om te verzetten / opnieuw op te starten etc niet opweegt tegen de tijdswinst van 100kw. Ik hoefde overigens ook niet helemaal vol te laden.
Idem hier. Ook gisteren. Was al blij dat er een pair vrij wasOh jeetje, lees dit nu pas HAHAHAHAHA ik ben er dus ook ingestonken bij stall 10!
Heb dit even uitgerekend. Iedere minuut dat je aan 100kW hangt ipv 72kW verdien je 0,47kWh meer accucapaciteit. Echter moet je ook loskoppelen, wisselen en inpluggen. Als je dat in 1 minuut tijd kan, dan is dat 1,2kWh dat je misloopt. Na 3 minuten heb je dat verlies al weer ingehaald en daarna heb je er iedere minuut profijt van . Ik zeg dat het de moeite waard is.
Even over Naarden... In de planning zie ik dat er 32 stalls moeten komen.
Op de gemaakte foto's zie ik maar 8 kasten staan. Kan iemand dat bevestigen?
Als dat zo is lijkt het erop dat het de versie 3 kasten zijn welke 4 stalls zouden moeten voorzien van 250kW.
Kan iemand het typeplaatje van de kasten op de foto zetten en delen?
Dat zou wel een reden kunnen zijn dat het zo lang duurt.Even over Naarden... In de planning zie ik dat er 32 stalls moeten komen.
Op de gemaakte foto's zie ik maar 8 kasten staan. Kan iemand dat bevestigen?
Als dat zo is lijkt het erop dat het de versie 3 kasten zijn welke 4 stalls zouden moeten voorzien van 250kW.
Kan iemand het typeplaatje van de kasten op de foto zetten en delen?
Even over Naarden... In de planning zie ik dat er 32 stalls moeten komen.
Op de gemaakte foto's zie ik maar 8 kasten staan. Kan iemand dat bevestigen?
Als dat zo is lijkt het erop dat het de versie 3 kasten zijn welke 4 stalls zouden moeten voorzien van 250kW.
Kan iemand het typeplaatje van de kasten op de foto zetten en delen?
Type plaatje met specs zou alles moeten verklaren.Als het 4 stalls per charger is dan zou het om de V3 charger moeten gaan. Ik zou er vanuit gaan dat ze met 16 stalls starten en dan nog ooit gaan uitbreiden.