You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb dit even uitgerekend. Iedere minuut dat je aan 100kW hangt ipv 72kW verdien je 0,47kWh meer accucapaciteit. Echter moet je ook loskoppelen, wisselen en inpluggen. Als je dat in 1 minuut tijd kan, dan is dat 1,2kWh dat je misloopt. Na 3 minuten heb je dat verlies al weer ingehaald en daarna heb je er iedere minuut profijt van . Ik zeg dat het de moeite waard is.
Ik maak het ondanks die bijna 11.000 model 3's nog steeds zelden mee dat op een lokatie meer dan 50% bezet is. Bovendien zal de laadsnelheid nog verder omhoog gaan van de 150kw/uur naar 250kw/uur en zitten er nog een aantal lokaties in de pijplijn.Ik lees net dat de model 3 een gigantisch verkoophit is nederland. Dat betekent dus ook dat het nu ook gigantisch druk zal worden bij de superchargers
Ik heb de M3 nu een half jaar en 2x in NL een supercharger gebruikt. 1x om even te proberen omdat ik hem net had en de 2e keer omdat ik met spoed naar een storing moest. Voor de rest altijd thuis opgeladen of bij een supercharger tijdens de vakantie.Ik lees net dat de model 3 een gigantisch verkoophit is nederland. Dat betekent dus ook dat het nu ook gigantisch druk zal worden bij de superchargers
Niet persee.Dat denk ik ook, maar toch denk ik dat het bij de superchargers aanmerkelijk en waarneembaar drukker gaat worden (of eigenlijk al aan het worden is.)
Statistieken Model 33/4 LR? Ik schatte een veel groter aandeel SR+ in. Heb jij ergens registratie cijfers vandaan?
Las net dat Ionity in Oosterhout laadpalen gaan plaatsen. Misschien is dit hun locatie.View attachment 458117 Wordt SuC Oosterhout uitgebreid misschien? Wel handig voor alle 3tjes die direct na levering moeten superchargen. Nu staan er ook weer 3 nagelnieuwe M3 naast mij te laden.
Als allen stallen eruit liggen, wordt dit aangegeven. Zelf een keer mee gemaakt in Duitsland.Kwam vandaag langs Zwolle en zag op het scherm dat de SUC daar inactief was. Kon deze overslaan maar had niet met dit scenario rekening gehouden. Houden jullie altijd een plan b achter de hand, bijv. Voldoende resterende range om nog ergens anders terecht te kunnen? Of komt dit zeer sporadisch voor?