Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla app 4.x

This site may earn commission on affiliate links.
Ah, had ik gemist of toendertijd gelijk vergeten. Het is inderdaad gewoon een plaatje met wat info, zonder functionaliteit.
Screenshot_20211101-201902_One UI Home.jpg
 
Kleine update.....

Ik heb maar een service afspraak ingeschoten. In eerste instantie zou er een ranger langskomen, maar die is door Tesla geannuleerd met als reden dat een firmware upgrade, naar verwachting, het probleem oplost. Dat blijkt niet zo te zijn.

Net even gebeld met Tesla. Het probleem met haperende/niet werkende summon in versie 4 van de app is hen niet bekend, maar ze gaan het nu wel analyseren....ben benieuwd hoe ze dat gaan doen, maar ik moet over een aantal dagen meer horen....
Update via Tesla VehiclesupportEmea :

thank you for contacting us and your patience. We are currently experience issues with some Android devices and we are working on a fix.
At the moment we are not able to inform you about an estimated time of completion, but it is our highest priority to restore expected operation of your vehicle.
 
  • Like
  • Informative
Reactions: job-lek and Niek
Update via Tesla VehiclesupportEmea :

thank you for contacting us and your patience. We are currently experience issues with some Android devices and we are working on a fix.
At the moment we are not able to inform you about an estimated time of completion, but it is our highest priority to restore expected operation of your vehicle.
Zoiets heb ik gisteren ook gekregen:

Goedemiddag,

Helaas is er nu een probleem omtrent summon en Android. Hier wordt op de achtergrond aan gewerkt. Excuses voor het ongemak, tot op heden is er nog geen oplossing/update voor.

Mochten er nog vragen zijn horen we het graag.

Met vriendelijk groeten,
 
Nog een probleempje met 4.2.3. etc op Andriod. Zowel op mijn Samsung S7 als de One plus 6 van mijn vrouw is een omschrijving intypen voor een service afspraak bijna niet te doen. Het lijkt op dubbele aanslagen van toetsen februari wordt bijv: fefebbrufebari of iets dergelijks Op de One Plus gaat het iets beter dan op mijn S7 maar even een omschrijving intypen kost gewoon tijd.

Iemand dezelfde ervaringen?
 
Nog een probleempje met 4.2.3. etc op Andriod. Zowel op mijn Samsung S7 als de One plus 6 van mijn vrouw is een omschrijving intypen voor een service afspraak bijna niet te doen. Het lijkt op dubbele aanslagen van toetsen februari wordt bijv: fefebbrufebari of iets dergelijks Op de One Plus gaat het iets beter dan op mijn S7 maar even een omschrijving intypen kost gewoon tijd.

Iemand dezelfde ervaringen?
Heb het zonet eens geprobeerd bij mij. Oneplus 7T Pro, Android 11, Tesla App versie 4.2.3-742.
Ik gebruik Google keyboard met 4 talen, EN, NL, DE, FR.
Geen enkel probleem bij text ingave.
 
Merken jullie s/x eigenaren dat je nu de slider met een koude accu op 75 procent zet in de app als de auto gaat laden en dat de app dan andere waarde gaat aangeven als het pack opwarmt? Dit zat niet in de oude app.
Ja, ook al gezien. Bij een koud pack kan de slider ook niet naar de 100%, houd blijkbaar rekening met verminderde capaciteit door de lage temperatuur. Zelfde oorzaak gevolg denk ik.
 
Heb nu net app versie 4.3.0 (IOS) gekregen en zie nu dat je in de widget de snelkoppel optie ook kunt aanpassen naar je eigen wensen. Vasthouden van een van de symbolen brengt een scherm op waarin je je voorkeuren kunt aanpassen en opslaan. Kan ook al iig sinds een vorige versie mn SuC facturen downloaden vanuit de app.
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: Stijntje and Krisja
Welk icoontje is voor het uitzetten van phantom brakes?
Het is inderdaad verschrikkelijk de laatste tijd, zeker bij rijden in het donker! Mijn Mercedes met radarfunctie van 10 jaar geleden had al een betere 'scan' van de weg. Ik begrijp dat gewoon niet. Zelfs met 'gewone' cruisecontrol heeft hij tegenwoordig soms 'brakes' (naast vrachtwagen rijden in het donker bvb; niet altijd).
 
Het is inderdaad verschrikkelijk de laatste tijd, zeker bij rijden in het donker! Mijn Mercedes met radarfunctie van 10 jaar geleden had al een betere 'scan' van de weg. Ik begrijp dat gewoon niet. Zelfs met 'gewone' cruisecontrol heeft hij tegenwoordig soms 'brakes' (naast vrachtwagen rijden in het donker bvb; niet altijd).
heb je al geprobeerd om alle beta functies uit te zetten?