Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla app 4.x

This site may earn commission on affiliate links.
Dus gewoon niet gaan rijden bedoel je. Wat is eigenlijk niet beta?
Oh ja de functies die er verplicht in moeten zitten, maar eigenlijk zijn die ook beta. :)

heb je al geprobeerd om alle beta functies uit te zetten?
FSD beta staat inderdaad aan, maar ik had tot 6 maanden terug zelden tot nooit van die brakes (en ik rij veel Brugge->Brussel->Brugge). Sedert paar maanden is het verschrikkelijk. Ik rij dus op het moment van 'brakes' niet op FSD, enkel dynamic cruise-control; dat is net hetgeen ik niet begrijp. Ik vind het jammer dat ze daar niet sneller op inspelen om dat nu eindelijk eens deftig en definitief op te lossen. Dat kan nu toch echt niet moeilijk zijn.
 
Hij is nog niet in play store, tenminste niet bij mij…. (Klopt dat; waar wel is dus eigenlijk wat ik wil vragen)
Wat bij mij wel eens werkt de app zelf afsluiten en dan de app in play store zoeken. Ik heb wel eens met verschillende apps dat als de app nog in het achtergrond draait ik hem kan openen in de play store maar als ik hem echt sluit en bij de lijst recent gebruikte weghaal dat ik hem dan kan updaten.
 
  • Like
Reactions: coolname
APKmirror is 100% te vertrouwen (eigendom van Android Police). Ook kan je verifiëren dat de APK of bundle is gesigned door Tesla zelf, er is dus niks aan aangepast.
Als je weet wat je doet en er tijd en moeite in wil steken, kan je buiten de store omgaan.
Geloof mij, ik kan dat ;) maar een paar dagen wachten is mij de moeite niet waard.
Voor iedereen die wat minder in IT security zit zou ik zeggen: ALLEEN via de play store apps installeren.
 
APKmirror is 100% te vertrouwen (eigendom van Android Police). Ook kan je verifiëren dat de APK of bundle is gesigned door Tesla zelf, er is dus niks aan aangepast.

Als je weet wat je doet en er tijd en moeite in wil steken, kan je buiten de store omgaan.
Geloof mij, ik kan dat ;) maar een paar dagen wachten is mij de moeite niet waard.
Voor iedereen die wat minder in IT security zit zou ik zeggen: ALLEEN via de play store apps installeren.
Thanks allebei. Helder!
 
Neen, is voor iets anders. Meldingen bij bereiken ingestelde cabin temperatuur blijven binnen komen.
In de app zie ik een knop staan dat je die melding uit kan zetten.
 

Attachments

  • Screenshot.jpg
    Screenshot.jpg
    89.9 KB · Views: 41
  • Informative
Reactions: BMW740iL