Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gebeurtenissen

This site may earn commission on affiliate links.
De 3 andere banden hebben geen lucht nodig. Heel opvallend.

Hier 2 foto's van de befaamde sticker in de band.

IMG_0503.jpeg
IMG_0502.jpeg
 
Daarnet, tijdens een meeting, kreeg ik telefoon van een nichtje. Of ik even de koffer van de model 3 kon openen? Mijn echtgenote had de koffer gesloten met haar telefoon erin. Uiteraard zit haar tesla kaart ook in het telefoonhoesje.:rolleyes:
Na het korte gesprekje, excuseerde ik me omdat ik even de koffer van de auto moest openen die 20 km verderop stond. Hetgeen een paar verdwaasde blikken opleverde.:D
 
Daarnet, tijdens een meeting, kreeg ik telefoon van een nichtje. Of ik even de koffer van de model 3 kon openen? Mijn echtgenote had de koffer gesloten met haar telefoon erin. Uiteraard zit haar tesla kaart ook in het telefoonhoesje.:rolleyes:
Na het korte gesprekje, excuseerde ik me omdat ik even de koffer van de auto moest openen die 20 km verderop stond. Hetgeen een paar verdwaasde blikken opleverde.:D


en toch is het "klote" dat je je zelf buiten kan sluiten door je telefoon in de auto te laten.. altijd als ik ga tanken ligt mijn telefoon nog gewoon aan de lader en dan...??
 
Daarnet, tijdens een meeting, kreeg ik telefoon van een nichtje. Of ik even de koffer van de model 3 kon openen? Mijn echtgenote had de koffer gesloten met haar telefoon erin. Uiteraard zit haar tesla kaart ook in het telefoonhoesje.:rolleyes:
Na het korte gesprekje, excuseerde ik me omdat ik even de koffer van de auto moest openen die 20 km verderop stond. Hetgeen een paar verdwaasde blikken opleverde.:D
Zaterdag moest de anwb een moeder bij hockey komen helpen met een bmw en sleutel die in de kofferbak lag, kregen dat ding niet open, via het raam deur geopend, maar achterbank niet neerklaapbaar en hoedenplank niet verplaatsbaar. Alarm de hele tijd afgaan, uiteindelijk wilden ze gaan zagen in de achterbank omdat de auto niet wilde starten via de startknop (ziet de sleutel niet). Na 100x klikken toch gestart en ging de koffer open, net voordat er gat in kwam. Man wat ben ik blij met de app, die overkomt ons nooit zo snel
 
  • Like
Reactions: Xfrank