Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gebeurtenissen

This site may earn commission on affiliate links.
We kunnen het niet laten. Linkedin bijdrage Letselschade professionals.
Afgelopen maandag retourtje Tilburg Groningen. In Groningen was een stroomstoring in parkeergarage Ossenmarkt maar mocht gewoon naar binnen. Echte dark ride. Maar voordeel, geen kaartje dus gratis hele dag gestaan. Wie het kleine niet eert....

Schermafbeelding 2016-10-06 om 23.16.00.png
 
  • Like
Reactions: Firebird
Zondag op een familiebijeenkomst Tesla ambassadeur mogen zijn.
Veel mensen al een hele tijd niet meer gezien en ze wisten allemaal wel dat ik een Tesla heb, maar velen hadden hem nog niet van dichtbij gezien. Dus zodoende had ik een processie van geïnteresseerden om de auto eens van dichtbij te zien en daarbij de alom bekende vragen voorgeschoteld te krijgen. Was wel leuk dat de meeste toch direct veel voelen voor het elektrisch rijden, of ze nu allen gaan omschakelen is niet zozeer de vraag, maar ze weten het nu toch… . :)
 
  • Like
Reactions: HerrJones and MickC
Ik weet natuurlijk ook niet wat hij letterlijk zei, maar ze kon er wel om lachen. Het leek haar zeker geen versiertruc, de man was oprecht intens enthousiast (over de auto). Sowieso geen schijn van kans :cool:
Ook wel grappig, of eigenlijk triest: de glazenwasser vroeg laatst of de auto verplaatst kon worden en hij vroeg verbaast aan mijn vrouw: "Laat uw man u in die auto rijden?"
Zij rijdt er vaker in dan ik.
 
Ik weet natuurlijk ook niet wat hij letterlijk zei, maar ze kon er wel om lachen. Het leek haar zeker geen versiertruc, de man was oprecht intens enthousiast (over de auto). Sowieso geen schijn van kans :cool:
Ook wel grappig, of eigenlijk triest: de glazenwasser vroeg laatst of de auto verplaatst kon worden en hij vroeg verbaast aan mijn vrouw: "Laat uw man u in die auto rijden?"
Zij rijdt er vaker in dan ik.

Gelukkig mag ik er ook in rijden van Janneke en ik mag hem wassen :)
 
  • Funny
Reactions: HWS
Mijn echtgenote rijdt nu in de X. Dat is met de hoge instap wel zo makkelijk voor haar, nu zij inmiddels al weer 21 weken zwanger is van onze tweeling. De aandacht die zij met de X krijgt is enorm. Natuurlijk vooral als de falcon wing door open gaat. Met de S had je in 2013 ook redelijk wat aandacht, maar dit is nog wel een stukje meer dan toen.

Ik mag trouwens zowel de S als de X wassen :p
 
Wat als je echtgenote op de roadtrip heeft horen zeggen van een medereiziger dat er in Frankrijk een merk van plat water (plat water is water zonder bubbels;))wordt verkocht dat zooooo veel gezonder is dan al het andere water dat hier bij ons wordt verkocht, maar wel bijna dubbel zoveel kost. ...:rolleyes:
Dan rij je toch gewoon met de tesla naar Frankrijk om plat water!:cool:
20161015_122339.jpg

20161015_124141.jpg


20161015_131412.jpg
 
"Vele van de flessenwaters voldoen evenmin aan bovenstaande eisen voor gezond water. Waters als Spa, Les Imbers, Mont Roucous, hebben allen een zeer lage droogrest maar zijn verre van ‘vitaal’. Het water komt oorspronkelijk uit de bron maar heeft ondertussen een lange weg afgelegd tot bij de consument waarbij veel aan kwaliteit wordt ingeboet."

Zou ze snel ter plekke leegdrinken!

:D
 
Wat als je echtgenote op de roadtrip heeft horen zeggen van een medereiziger dat er in Frankrijk een merk van plat water (plat water is water zonder bubbels;))wordt verkocht dat zooooo veel gezonder is dan al het andere water dat hier bij ons wordt verkocht, maar wel bijna dubbel zoveel kost. ...:rolleyes:
Dan rij je toch gewoon met de tesla naar Frankrijk om plat water!:cool:

Ik zal niet te veel commentaar geven:rolleyes:; maar dit is gewoon verkrijgbaar in de supermarkt in Grobbendonk. Verkrijgbaar in flessen van 1L en 1.5L.

Maar laat dat je niet tegenhouden om RedSonja eens buiten te laten.;)